۸۰۶ هزار معلم مشمول قانون رتبه بندی معلمان می‌شوند

وزیر آموزش و پرورش گفت: حفظ شأن و منزلت معلمان اولویت اصلی دولت و آموزش و پرورش است. به گزارش فت فتو، یوسف نوری در سفر به استان کرمان و در نشست شورای اداری شهرستان فاریاب با اشاره به تأیید آئین نامه اجرایی قانون رتبه بندی معلمان گفت: ۸۰۶ هزار معلم به صورت جهادی و […]

وزیر آموزش و پرورش گفت: حفظ شأن و منزلت معلمان اولویت اصلی دولت و آموزش و پرورش است.

به گزارش فت فتو، یوسف نوری در سفر به استان کرمان و در نشست شورای اداری شهرستان فاریاب با اشاره به تأیید آئین نامه اجرایی قانون رتبه بندی معلمان گفت: ۸۰۶ هزار معلم به صورت جهادی و انقلابی رتبه بندی می‌شوند.

وی در این نشست ضمن تسلیت ایام محرم و شهادت حضرت زینب سلام الله علیه و آله گفت: حضرت زینب پرچمدار قیام کربلا بود و اگر ایشان نبود کربلا در کربلا می‌ماند.

نوری با بیان اینکه انقلاب اسلامی با وجود دولت مردمی وارد حکمرانی جدیدی شده و ارتباط با مردم به خوبی در این دولت به عنوان یک عنصر مؤثر ایجاد شد؛ گفت: امام خمینی (ره) برای مردم نقش مؤثری قائل بود؛ این دولت هم برای مردم، در بین مردم و در راستای حل مشکلات مردم شکل گرفته و حضور در بین مردم را افتخار خود می‌داند.

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه حفظ شأن و منزلت معلمان اولویت اصلی دولت و آموزش و پرورش است، خاطر نشان کرد: نقل و انتقال بیش یکهزار فرهنگی در استان کرمان در راستای احترام به معلمان و رسیدگی مطالبات آنها است.

نوری با اشاره به آغاز اجرای قانون رتبه بندی معلمان گفت: این طرح با هدف ارتقا جایگاه معلم و صلاحیت معلمی و افزایش رضایت شغلی معلمان در نظام تعلیم و تربیت اجرایی می‌شود.

عضو کابینه دولت مردمی با بیان اینکه به عنوان خادم همکاران فرهنگی و دانش آموزان در آموزش و پرورش مسئول هستیم، بیان کرد: آئین نامه اجرایی قانون رتبه بندی معلمان تأیید شده و به صورت جهادی و انقلابی برای بیش از ۸۰۶ هزار فرهنگی اجرایی می‌شود.

نوری با اشاره به ظرفیت‌های بی نظیر کشاورزی و معدنی شهرستان فاریاب گفت: باید با استفاده از فناوری نوین و مدیریت منابع در راستای رفع محرومیت‌ها و افزایش تولید تلاش کنیم.

وزیر آموزش و پرورش با اشاره به پیشرفت‌های بی نظیر کشور در عرصه‌های مختلف دفاعی، نظامی و.. گفت: مسیر هر توسعه و پیشرفتی از آموزش و پرورش و نظام تعلیم و تربیت می‌گذرد.

کد خبر ۵۵۶۲۲۵۶


علی قدمی




۸۰۶ هزار معلم مشمول قانون رتبه بندی معلمان می‌شوند

منبع: مــهر
?۸۰۶ هزار معلم مشمول قانون رتبه بندی معلمان می‌شوند : اخبار استان کرمان – اجتماعی