۷ لیدر و عنصر اصلی آشوب های اخیر در کرمان دستگیر شدند

روابط عمومی سپاه ثارالله استان کرمان در اطلاعیه ای از ضربه به شبکه سازمان یافته مرتبط با انگلیس و فعال در جریان آشوب های اخیر در کرمان و دستگیری ۷ لیدر و عنصر اصلی آن خبر داد. به گزارش فت فتو به نقل از سپاه نیوز؛ روابط عمومی سپاه ثارالله استان کرمان در اطلاعیه ای از […]

روابط عمومی سپاه ثارالله استان کرمان در اطلاعیه ای از ضربه به شبکه سازمان یافته مرتبط با انگلیس و فعال در جریان آشوب های اخیر در کرمان و دستگیری ۷ لیدر و عنصر اصلی آن خبر داد.

به گزارش فت فتو به نقل از سپاه نیوز؛ روابط عمومی سپاه ثارالله استان کرمان در اطلاعیه ای از ضربه به شبکه سازمان یافته مرتبط با انگلیس و فعال در جریان آشوب های اخیر در کرمان خبر داد.

متن اطلاعیه به این شرح است:

با الطاف الهی و  اقدامات دقیق اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان (عج) در سازمان اطلاعات سپاه ثارالله استان کرمان  شبکه ای سازمان یافته تحت عنوان “زاگرس ”  که با هدایت مستقیم عناصری از کشور انگلیس و تشکیل  تیم از عناصر فعال ضدانقلاب در داخل و خارج کشور به هدایت و راهبری توطئه های براندازی بویژه در جریان آشوب های اخیر می پرداختند شناسایی و در یک عملیات موفق تحت ضربه قرار گرفت.

 در جریان ضربه به این شبکه ،تعداد ۷ نفر از عناصر اصلی و لیدرهای آن در داخل کشور که در امر برنامه ریزی،هدایت،تولید محتوا و اقدامات میدانی در اغتشاشات وآشوب های اخیر مشارکت داشتند دستگیر شدند و همزمان با اقدامات فنی و سایبری، گروهها و کانال های مرجع آنان نیز از دسترس خارج و مسدود گردید.

همچنین بین عناصر دستگیر شده، برخی افراد دوتابعیتی نیز حضور داشته اند که مترصد فرار از کشور بودند اما قبل از هر اقدامی در تور سازمان اطلاعات سپاه ثارالله استان کرمان گرفتار و روانه زندان شدند.

در پایان تاکید می گردد : سازمان اطلاعات سپاه درحال  شناسایی و تعقیب سایر عناصر داخلی و خارجی این شبکه است که اطلاعات تکمیلی متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد.




۷ لیدر و عنصر اصلی آشوب های اخیر در کرمان دستگیر شدند

منبع: مــوج
? ۷ لیدر و عنصر اصلی آشوب های اخیر در کرمان دستگیر شدند