۷ غرفه در نمایشگاه مجازی ایران و عمان به رفسنجان اختصاص یافت

فت فتو/کرمان مدیر اتاق بازرگانی شهرستان رفسنجان گفت: بخش خصوصی رفسنجان در نمایشگاه مجازی ایران و عمان حضور فعالی خواهد داشت. “علی غلامرضاپور” در گفت و گو با فت فتو اظهار کرد: نمایشگاه مجازی ایران و عمان از ۲۹ شهریورماه جاری تا چهارم مهرماه به صورت مجازی و با هدف معرفی تولیدات و خدمات کشورمان […]

فت فتو/کرمان مدیر اتاق بازرگانی شهرستان رفسنجان گفت: بخش خصوصی رفسنجان در نمایشگاه مجازی ایران و عمان حضور فعالی خواهد داشت.

“علی غلامرضاپور” در گفت و گو با فت فتو اظهار کرد: نمایشگاه مجازی ایران و عمان از ۲۹ شهریورماه جاری تا چهارم مهرماه به صورت مجازی و با هدف معرفی تولیدات و خدمات کشورمان به کشور همسایه عمان برگزار می شود.

وی بازار هدف عمان را برای کشورمان مهم ارزیابی کرد و افزود: ما همواره با عمان سوابق تجارت خوبی داشته ایم و این کشور از لحاظ صادرات و تجارت فضای مهمی برای تجار و بازرگانان ایرانی به شمار می رود.

غلامرضاپور درخصوص کیفیت برگزاری نمایشگاه مجازی ایران و عمان گفت: شرکت کنندگان در این نمایشگاه، محتواها را در قالب کلیپ و بروشور به زبان انگلیسی در غرفه مربوط به خود قرار داده و مانند نمایشگاه های حضوری، این امکان برای بازدیدکنندگان فراهم است تا با غرفه داران صحبت کرده و برای خرید محصولات آنان رایزنی کنند.

مدیر اتاق بازرگانی شهرستان رفسنجان با بیان اینکه بخش خصوصی رفسنجان در نمایشگاه مجازی ایران و عمان حضور فعالی خواهد داشت، ادامه داد: هفت غرفه از این نمایشگاه به بخش خصوصی شهرستان رفسنجان اختصاص پیدا کرده که سه غرفه از آن در اختیار فعالان صنایع دستی و قالی و مابقی غرفه ها در اختیار فعالان حوزه صنعت و کشاورزی رفسنجان قرار می گیرد.

وی با بیان اینکه این نمایشگاه فرصت بسیار خوبی برای بخش خصوصی به شمار می رود، درخصوص اطلاع رسانی در رابطه با برگزاری این نمایشگاه، یادآور شد: با تمام فعالان بخش خصوصی شهرستان از جمله صنایع بزرگ، شهرک های صنعتی و … هماهنگی انجام شده و ظرفیت های حضور در این رویداد را به آنها اعلام کرده ایم، در واقع مجری برگزاری اتاق ایران و عمان و اتاق بازرگانی عمان است و ما نقش هماهنگ کننده را داریم.

غلامرضاپور تصریح کرد: در مجموع فعالان صنعتی، کشاورزی و حتی خدمات فنی و مهندسی در رفسنجان باید نگاه خود را در حوزه تجارت، فروش و عرضه تخصصی تر دنبال کنند.

اکسپوی دبی فرصت دیگری برای تجار رفسنجانی

مدیر اتاق بازرگانی شهرستان رفسنجان در بخش دیگری از سخنانش به برگزاری اکسپوی ۲۰۲۰ امارات اشاره و بیان کرد: اکسپوی ۲۰۲۰ امارات که به دلیل شرایط کرونایی در سال جاری و از مهرماه تا فروردین ماه سال آینده در شهر دبی برگزار می شود فرصت بسیار خوبی برای نمایش توانمندی های تجار و فعالان اقتصادی شهرستان رفسنجان است.

وی تاکید کرد: تجار و بازرگانان توانمندی در شهرستان داریم که تولیدات خوبی داشته و قابلیت معرفی در بازارهای بین المللی را دارند لذا اکسپوی امارات فرصت بسیار خوبی در این رابطه است و ما فضا و امکانات را در اختیار آنها قرار می دهیم.

غلامرضاپور یکی از ضعف های محصولات شهرستان رفسنجان را در امر بازاریابی و فروش دانست و تاکید کرد: اتاق بازرگانی رفسنجان در این رابطه تمام تلاش خود را خواهد کرد تا فرهنگ فروش محصولات رفسنجان در بازارهای بین المللی و جهانی نمایان تر شود.

انتهای پیام




۷ غرفه در نمایشگاه مجازی ایران و عمان به رفسنجان اختصاص یافت

منبع:ایـسنا
? ۷ غرفه در نمایشگاه مجازی ایران و عمان به رفسنجان اختصاص یافت