۷۶ عنوان کتاب دفاع مقدس در کرمان رونمایی شد

در نخستین روز از هفته‌ی دفاع مقدس و در آیین تجلیل و تکریم پیشکسوتان دفاع مقدس و مقاومت، ۷۶ عنوان کتاب دفاع مقدس و پنج مستند شهدای کرمان رونمایی شد. به گزارش فت فتو؛ آیین تجلیل و تکریم پیشکسوتان دفاع مقدس و مقاومت همزمان با سراسر کشور در کرمان و با حضور استاندار، فرمانده سپاه، […]

در نخستین روز از هفته‌ی دفاع مقدس و در آیین تجلیل و تکریم پیشکسوتان دفاع مقدس و مقاومت، ۷۶ عنوان کتاب دفاع مقدس و پنج مستند شهدای کرمان رونمایی شد.

به گزارش فت فتو؛ آیین تجلیل و تکریم پیشکسوتان دفاع مقدس و مقاومت همزمان با سراسر کشور در کرمان و با حضور استاندار، فرمانده سپاه، مدیران کل بنیاد شهید و بنیاد حفظ اثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، فرماندهان نظامی و انتظامی و جمعی از پیشکسوتان و خانواده‌های معظم شهدا، برگزار شد.

در حاشیه این مراسم که در ارتباط ویدئوکنفرانس با حضور رئیس‌جمهور برگزار شد، ضمن تجلیل از مقام شامخ شهدا، رزمندگان و پیشکسوتان عرصه‌ی دفاع مقدس و مقاومت، از ۷۶ عنوان کتاب دفاع مقدس، شش موشن‌گرافی، پنج مستند شهدای کرمان، ۲۴ اینفوگرافی عملیات لشکر ۴۱ ثارالله و ۲۰ عنوان کتاب صوتی رونمایی شد.

بنابراین گزارش، در این مراسم از مجموعه‌ی تصویرسازی «نوجوان مرد» که اقتباسی از خاطرات نوجوانی و جوانی خودنوشت شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی تحت عنوان «از چیزی نمی‌ترسیدم» است، رونمایی شد.

در پایان این مراسم همچنین از مادر شهیدان سیدمصطفی و سیدمجتبی میرکمالی و خانواده شهید خسروی تجلیل شد.




۷۶ عنوان کتاب دفاع مقدس در کرمان رونمایی شد

منبع:بــرنا
?
۷۶ عنوان کتاب دفاع مقدس در کرمان رونمایی شد