۶ زندانی در این شهرستان به آغوش خانواده‌های خود بازگشتند

با کمک خیرین شهرستان زرند در راستای پویش به عشق امام حسین (علیه السلام ) می‌بخشم ۶ نفر از زندانیان این شهرستان به آغوش خانواده‌ بازگشتند. به گزارش فت فتواز کرمان: سرپرست دادسرای عمومی و انقلاب زرند گفت: در راستای پویش به عشق امام حسین (علیه السلام )  می‌بخشم ۶ نفر از زندانیان این شهرستان […]

با کمک خیرین شهرستان زرند در راستای پویش به عشق امام حسین (علیه السلام ) می‌بخشم ۶ نفر از زندانیان این شهرستان به آغوش خانواده‌ بازگشتند.

به گزارش فت فتواز کرمان: سرپرست دادسرای عمومی و انقلاب زرند گفت: در راستای پویش به عشق امام حسین (علیه السلام )  می‌بخشم ۶ نفر از زندانیان این شهرستان به آغوش خانواده‌ بازگشتند.

رضا یعقوبی افزود: همزمان با ایام سوگواری سید و سالار شهیدان امام حسین (علیه السلام ) ، فراخوانی به منظور جذب کمک‌های خیرین و دعوت مردم به گذشت و مصالحه، در قالب پویش به عشق امام حسین (علیه السلام )  می‌بخشم از طریق رسانه‌های محلی منتشر شد و در پی آن و با جذب کمک‌های مردمی، زمینه آزادی ۶ مددجو از زندانیان نیازمند فراهم شد.

وی تصریح کرد: در نخستین اقدام خیرخواهانه در قالب پویش مردمی به عشق امام حسین (علیه السلام )  می‌بخشم خانواده شهید علی عظیمی از شهدای مدافع حرم در این شهرستان، با پرداخت بدهی دو محکوم مالی، زمینه آزادی آن‌ها را فراهم کردند که این اقدام خیر، بازتاب گسترده‌ای در افکارعمومی شهرستان داشت و این امر مقدمات آزادی محکومان دیگر از طریق جذب کمک‌های سایر خیران را فراهم کرد.

این مقام قضایی در ادامه به کمک ۷۸۷ میلیون ریالی خیران زرندی برای آزادی زندانیان نیازمند در قالب پویش مردمی به عشق امام حسین  (علیه السلام )  می‌بخشم نیز اشاره و بیان کرد: در راستای پویش به عشق امام حسین  (علیه السلام ) می‌بخشم پرونده‌هایی با موضوعات رد مال، مهریه و … منتهی به سازش شد و پرداخت بدهی بعضی از محکومان مالی به همت خیران موجب آزادی برخی دیگر از مددجویان از زندان شد.




۶ زندانی در این شهرستان به آغوش خانواده‌های خود بازگشتند

منبع: خــبرگزاری بســیج
? ۶ زندانی در این شهرستان به آغوش خانواده‌های خود بازگشتند