۶۰۱ واحد مسکونی در استان کرمان نیازمند بازسازی

مدیرکل بنیاد مسکن استان کرمان گفت: در بارش‌ها و سیل‌های اخیر در استان کرمان ۶۰۱ واحد مسکونی نیازمند احداث و هزار و ۱۸۹ واحد نیازمند تعمیر است. به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کرمان، علی‌اکبر سلطانی‌نژاد مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان کرمان در بازدید از آواربرداری واحد‌های مسکونی مناطق سیل‌زده استان اظهار داشت:هزار و […]

مدیرکل بنیاد مسکن استان کرمان گفت: در بارش‌ها و سیل‌های اخیر در استان کرمان ۶۰۱ واحد مسکونی نیازمند احداث و هزار و ۱۸۹ واحد نیازمند تعمیر است.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کرمان، علی‌اکبر سلطانی‌نژاد مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان کرمان در بازدید از آواربرداری واحد‌های مسکونی مناطق سیل‌زده استان اظهار داشت:هزار و ۱۸۹ واحد مسکونی روستایی و شهری در سیلاب‌های اخیر آسیب دیده و نیازمند تعمیر است و بر اثر آب گرفتگی‌ها در اثر سیل اخیر به لوازم خانگی ۲ هزار و ۱۸۶ واحد مسکونی شهری و روستایی نیز خسارات وارد شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان کرمان با اشاره به اینکه برآورد خسارات سیل در استان کرمان انجام شده، گفت: میزان خسارات جهت اخذ مصوبه هیئت دولت به مدیریت بحران استانداری کرمان اعلام شده است.

وی افزود:از ابتدای بارش باران تیم‌های ارزیابی بنیاد مسکن در تمام روستا‌های تحت تاثیر باران مستقر بوده و در کنار مسئولان محلی به مردم امدادرسانی می‌کردندو پس از فروکش کردن آب، کار ارزیابی واحد‌های مسکونی روستایی و شهری خسارت دیده آغاز شده است.

سلطانی‌نژاد با اشاره به اینکه از دیروز آواربرداری واحد‌های مسکونی خسارت دیده در سیل‌های اخیر‌های در استان کرمان آغاز شده است، گفت: بنیاد مسکن تا پایان بازسازی واحد‌های مسکونی آسیب دیده از سیل در کنار مردم خواهد بود.




۶۰۱ واحد مسکونی در استان کرمان نیازمند بازسازی

منبع: صـداوسیـما مرکز کرمان
? ۶۰۱ واحد مسکونی در استان کرمان نیازمند بازسازی