۵ روز بارندگی در برخی نقاط کشور

مدیرکل ‌پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از بارش ‌پراکنده باران در برخی استان‌های کشور طی ‌پنج روز آینده خبر داد. صادق ضیاییان در گفت و گو با فت فتو، با اشاره به اینکه  تا ‌پنجشنبه (۱ مهر) در استان‌های ساحلی خزر در برخی ساعات بارش ‌پراکنده ‌پیش‌بینی می‌شود، گفت: در همین مدت در جنوب […]

مدیرکل ‌پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از بارش ‌پراکنده باران در برخی استان‌های کشور طی ‌پنج روز آینده خبر داد.

صادق ضیاییان در گفت و گو با فت فتو، با اشاره به اینکه  تا ‌پنجشنبه (۱ مهر) در استان‌های ساحلی خزر در برخی ساعات بارش ‌پراکنده ‌پیش‌بینی می‌شود، گفت: در همین مدت در جنوب سیستان و بلوچستان، ارتفاعات کرمان، برخی نقاط هرمزگان و جنوب فارس در ساعات بعدازظهر رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید موقت مورد انتظار است.

وی ادامه داد: این شرایط جوی امروز (۲۸ شهریور) در خراسان شمالی نیز ‌پیش‌بینی می‌شود همچنین خلیج فارس طی روزهای دوشنبه تا چهارشنبه (۲۹ تا ۳۱ شهریور) مواج خواهد بود.

مدیرکل ‌پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده اظهارکرد: آسمان تهران فردا (۲۹ شهریور) صاف و گاهی همراه با وزش باد با حداقل دمای ۲۱ و حداکثر دمای ۳۴ درجه سانتیگراد و طی ‌سه‌شنبه (۳۰ شهریور) نیز صاف و گاهی همراه با وزش باد با حداقل دمای ۲۲ و حداکثر دمای ۳۵ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

ضیاییان در پایان گفت: طی امروز و فردا (۲۸ و ۲۹ شهریور) اهواز با بالاترین دمای ۴۳ و ۴۱ درجه سانتیگراد گرم‌ترین و اردبیل با بیشینه دمای ۲۴ و ۲۵ درجه سانتیگراد خنک‌ترین مراکز استان‌های کشور هستند.

انتهای ‌پیام




۵ روز بارندگی در برخی نقاط کشور

منبع: ایــسنا
?۵ روز بارندگی در برخی نقاط کشور : اخبار استان کرمان – اجتماعی