۵۰۰ واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد کرمان تحویل داده می‌شود

کرمان – مدیرکل کمیته امداد استان کرمان از تحویل ۵۰۰ واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد استان کرمان طی شهریور ماه جاری خبر داد. یحیی صادقی در گفتگو با فت فتو در خصوص خدمت رسانی به مناطق محروم استان کرمان اظهار کرد: در مناطق محروم مردم نیاز به شغل و مسکن دارند و در این […]

کرمان – مدیرکل کمیته امداد استان کرمان از تحویل ۵۰۰ واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد استان کرمان طی شهریور ماه جاری خبر داد.

یحیی صادقی در گفتگو با فت فتو در خصوص خدمت رسانی به مناطق محروم استان کرمان اظهار کرد: در مناطق محروم مردم نیاز به شغل و مسکن دارند و در این زمینه اقداماتی از سوی کمیته امداد انجام شده است.

وی با اشاره به سکونت برخی مردم جنوب استان کرمان در کپر، افزود: برخی مردم فاقد مسکن هستند و عده‌ای هم نیاز به تجهیز خانه‌هایشان دارند.

صادقی بیان کرد: تاکنون چندین هزار واحد مسکونی تحویل مددجویان شده است و اواخر شهریور امسال هم ۵۰۰ واحد مسکونی دیگر که با مشارکت سپاه ساخته شده است، به مددجویان تحویل داده می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد استان کرمان از توزیع ۴۰۰ دستگاه کولر گازی در مناطق گرمسیر استان کرمان خبر داد و افزود: همچنین در سطح استان چندین هزار کولر آبی بین مددجویان توزیع شده است.

وی با اشاره به همراهی‌های خیران یادآور شد: بخشی از هزینه کولرها توسط خیران و بخشی هم از بودجه کمیته امداد تأمین شده است.

صادقی همچنین به بحث تأمین جهیزیه اشاره کرد و گفت: در حال حاضر در استان کرمان مددجویی پشت نوبت دریافت جهزیه نیست.

وی بیان کرد: توسط کمیته امداد استان کرمان در سال ۹۹ بالغ بر ۱۳ هزار شغل پایدار افراد تحت پوشش ایجاد شد.

مدیر کل کمیته امداد استان کرمان ادامه داد: مشاغل ایجاد شده توسط کمیته امداد خرد و خانگی است و با سرمایه گذاری حداقلی ایجاد می‌شود. افراد می‌توانند از این طریق چندین برابر مستمری کمیته امداد درآمدزایی داشته باشند.

کد خبر ۵۳۰۱۸۴۰




۵۰۰ واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد کرمان تحویل داده می‌شود

منبع:مــهر
? ۵۰۰ واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد کرمان تحویل داده می‌شود