۴ فوتی و شناسایی ۳۷۰ بیمار جدید کرونا در کشور

بنابر اعلام وزارت بهداشت، طی شبانه روز گذشته ۳۷۰ بیمار کووید ۱۹ در کشور شناسایی شدند و متاسفانه چهار بیمار نیز در این بازه زمانی جان خود را از دست دادند. به گزارش فت فتو، از دیروز تا امروز ۲۵ مهرماه ۱۴۰۱ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۳۷۰ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در […]

بنابر اعلام وزارت بهداشت، طی شبانه روز گذشته ۳۷۰ بیمار کووید ۱۹ در کشور شناسایی شدند و متاسفانه چهار بیمار نیز در این بازه زمانی جان خود را از دست دادند.

به گزارش فت فتو، از دیروز تا امروز ۲۵ مهرماه ۱۴۰۱ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۳۷۰ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی و ۶۹ نفر از آنها بستری شدند.

مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۷ میلیون و ۵۵۴ هزار و ۷۰۳ نفر رسید.

متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۴ بیمار مبتلا به کووید۱۹ در کشور جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۴۴ هزار و ۵۲۳ نفر رسید.

خوشبختانه تا کنون ۷ میلیون و ۳۲۹ هزار و ۳۴۴ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند.

۱۲۴ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌ها تحت مراقبت قرار دارند.

تا کنون ۵۴ میلیون و ۲۵۰ هزار و ۱۸۵ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

همچنین تا کنون ۶۵ میلیون و ۱۰۵ هزار و ۷۵۸ نفر دُز اول، ۵۸ میلیون و ۵۰۹ هزار و ۱۵۷ نفر دُز دوم و ۳۱ میلیون و ۲۸۶ هزار و ۹۴۸ نفر، دُز سوم و بالاتر واکسن کرونا را تزریق کرده‌اند.

مجموع واکسن‌های تزریق شده در کشور به ۱۵۴ میلیون و ۹۰۱ هزار و ۸۶۳ دُز رسید.

در حال حاضر هیچ شهرستانی در وضعیت قرمز نیست. ۱۹ شهرستان نیز در وضعیت نارنجی، ۲۰۳ شهرستان در وضعیت زرد و ۲۲۶ شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند.

انتهای پیام




۴ فوتی و شناسایی ۳۷۰ بیمار جدید کرونا در کشور

منبع: ایـسنا
? ۴ فوتی و شناسایی ۳۷۰ بیمار جدید کرونا در کشور