۴۶ میلیارد تومان ارزش افزوده به شهرداری بم پرداخت شد

فت فتو – کرمان – مدیرکل امور مالیاتی استان کرمان گفت: طی چهار ماهه نخست سال‌ جاری ۷۶ میلیارد تومان ارزش افزوده به شهرستان بم پرداخت شده که از این مبلغ ۴۶ میلیارد تومان به حساب شهرداری این شهر واریز شده است. به گزارش فت فتو، محمد سلمانی روز یکشنبه در حاشیه آیین معارفه سرپرست […]

فت فتو – کرمان – مدیرکل امور مالیاتی استان کرمان گفت: طی چهار ماهه نخست سال‌ جاری ۷۶ میلیارد تومان ارزش افزوده به شهرستان بم پرداخت شده که از این مبلغ ۴۶ میلیارد تومان به حساب شهرداری این شهر واریز شده است.

به گزارش فت فتو، محمد سلمانی روز یکشنبه در حاشیه آیین معارفه سرپرست اداره امور مالیاتی بم به نام‌گذاری سال جاری با عنوان ” تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها ” توسط مقام معظم رهبری اشاره کرد و افزود: در سال ۱۴۰۰ توجه ویژه به رفع موانع تولیدکنندگان داخلی در اولویت کاری نظام مالیاتی قرار گرفته است.

وی ارتقای فرهنگ مالیاتی را زمینه ساز تحقق برنامه‌های اقتصادی و مالیاتی دولت دانست و اظهارداشت: همه دستگاه‌های اجرایی باید در این راستا همکاری لازم را با اداره امور مالیاتی بم داشته باشند.

به گفته مدیرکل امور مالیاتی استان کرمان ارزش افزوده در چهارماهه اول سال جاری نسبت به سال گذشته رشد قابل توجهی داشته است

سلمانی ادامه داد: سال گذشته حدود ۷۸ میلیارد تومان ارزش افزوده به شهرداری های شهرستان بم تعلق گرفت که از این مبلغ ۴۸ میلیارد تومان به شهرداری پرداخت شده است.

مدیرکل امور مالیاتی استان کرمان توضیح داد: همچنین سال گذشته مبلغ ۳۰ میلیارد تومان ارزش افزوده به سایر شهرداری ها و دهیاری ها و روستاهای فاقد دهیاری پرداخت شده است.

به گفته وی یکی از اهداف اصلی طرح جامع مالیاتی تسهیل ارائه خدمات به جامعه و رضایتمندی و تکریم مودیان است.

درآمدزایی از اهداف اداره امور مالیاتی است

فرماندار بم نیز بیان کرد: اداره امور مالیاتی بم نیز به خاطر منطقه ویژه اقتصادی ارگ جدید با وجود خودروسازی های بخش خصوصی که در این منطقه فعالیت می کند شرایط ویژه دارد و نگاه ویژه ای می طلبد.

هادی شهسوار پور اظهارداشت: یکی از اهداف سازمان امور مالیاتی بحث درآمدزایی برای کشور است که می تواند با کمک به مجموعه های اقتصادی در بحث افزایش درآمد دولت و رشد واحدهای اقتصادی همچنین در کنار آن اشتغال‌زایی تاثیرگذار باشد.

در این مراسم محمد ملکی به عنوان سرپرست مدیریت امور مالیاتی بم و عباس پوطاری به عنوان رییس اداره امور مالیاتی بم معرفی شدند

شهرستان بم در فاصله ۱۹۵ کیلومتری استان کرمان واقع شده است.
 



منبع:ایرنـا
? ۴۶ میلیارد تومان ارزش افزوده به شهرداری بم پرداخت شد