۴۴ تن روغن قاچاق در سه راهی "راین"

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان کرمان از کشف ۴۴ تن روغن خوراکی قاچاق از ۲ دستگاه کامیون در ایست و بازرسی”مرصاد” در سه راهی “راین” خبر داد. سرهنگ حمیدرضا میرحبیبی گفت: ماموران این پلیس مستقر در ایست و بازرسی”مرصاد” در سه راهی “راین” به ۲ دستگاه کامیون مشکوک و آن را جهت بررسی بیشتر متوقف […]

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان کرمان از کشف ۴۴ تن روغن خوراکی قاچاق از ۲ دستگاه کامیون در ایست و بازرسی”مرصاد” در سه راهی “راین” خبر داد.

سرهنگ حمیدرضا میرحبیبی گفت: ماموران این پلیس مستقر در ایست و بازرسی”مرصاد” در سه راهی “راین” به ۲ دستگاه کامیون مشکوک و آن را جهت بررسی بیشتر متوقف کردند.

او می‌گوید: ماموران در بازرسی از این خودرو‌ها ۴۴ تن روغن خوراکی قاچاق و فاقد مجوز کشف کردند.

به گفته رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان کرمان ۲ متهم در این عملیات دستگیر شدند و کارشناسان ارزش کالای کشف شده را ۲۸ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال برآورد کردند.

کشف ۳۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در”زرند”

رئیس پلیس راه شمال استان کرمان از توقیف یک دستگاه تانکر حمل سوخت و کشف ۳۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در عملیات ماموران پلیس راه زرند، خبر داد.

سرهنگ علی رضایی گفت: ماموران پلیس راه زرند، هنگام کنترل محور” زرند- راور” به یک دستگاه تانکر حمل سوخت مشکوک و برای بررسی بیشتر آن را متوقف کردند.

او می‌گوید: با بررسی ماموران مشخص شد این تانکر حامل ۳۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق است، که از مشهد بارگیری و راننده آن قصد داشت این محموله را به جنوب کشور انتقال دهد.

به گفته رئیس پلیس راه شمال استان کرمان در این رابطه یک متهم دستگیر و با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

فت فتو کرمان کرمان




۴۴ تن روغن قاچاق در سه راهی "راین"

منبع: باشــگاه خبرنگاران
? ۴۴ تن روغن قاچاق در سه راهی "راین"