۴۰ درصد کرمانی‌ها به مراکز واکسیناسیون مراجعه نکرده‌اند

کرمان – استاندار کرمان با اشاره به اینکه ۴۰ درصد مردم کرمان به مراکز واکسیناسیون مراجعه نکرده اند، گفت: افرادی که واکسینه نشوند با محدودیت در دریافت خدمات مواجه می‌شوند. به گزارش فت فتو، علی زینی وند ظهر شنبه در صدمین جلسه ستاد استانی مقابله با کرونا اظهار کرد: باید آمادگی کامل در برابر وضعیت […]

کرمان – استاندار کرمان با اشاره به اینکه ۴۰ درصد مردم کرمان به مراکز واکسیناسیون مراجعه نکرده اند، گفت: افرادی که واکسینه نشوند با محدودیت در دریافت خدمات مواجه می‌شوند.

به گزارش فت فتو، علی زینی وند ظهر شنبه در صدمین جلسه ستاد استانی مقابله با کرونا اظهار کرد: باید آمادگی کامل در برابر وضعیت کرونا داشته باشیم و نیاز است مراقبت‌های لازم انجام شود تا با موج ششم مواجه و غافلگیر نشویم.

وی گفت: پیک‌های کرونا به دلیل گستردگی کرمان، جمعیت بالا و مراوده با چندین استان طولانی می‌شود و باید در این زمینه مراقب باشیم.

زینی وند به ستادهای شهرستانی و دانشگاه‌های علوم پزشکی استان کرمان دستور داد آمادگی کامل برای به روز رسانی تجهیزات را داشته باشند.

استاندار کرمان با اشاره به اینکه هنوز ۴۰ درصد کرمانی‌ها به مراکز واکسیناسیون مراجعه نکرده‌اند، گفت: افرادی که واکسن دریافت نکرده‌اند با محدودیت در زمینه دریافت خدمات شهروندی و اجتماعی، مسافرت و کارهای اداری مواجه می‌شوند.

وی در خصوص دانشگاه‌ها هم گفت: باید درصدی از کلاس‌ها در مقاطع تحصیلات تکمیلی و کارشناسی به صورت حضوری برگزار شود.

زینی وند همچنین در خصوص مراسم جاماندگان اربعین بیان کرد: مجوزی برای برگزاری این مراسم در کرمان صادر نمی‌شود.

استاندار کرمان بیان کرد: مراسم اربعین هم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

وی گفت: امکان برگزاری نمایشگاه‌های تخصصی در مناطق زرد و نارنجی با رعایت پروتکل‌ها و بدون فراخوان عمومی وجود دارد.

کد خبر ۵۳۱۳۴۳۷




۴۰ درصد کرمانی‌ها به مراکز واکسیناسیون مراجعه نکرده‌اند

منبع:مــهر
? ۴۰ درصد کرمانی‌ها به مراکز واکسیناسیون مراجعه نکرده‌اند