۴۰۰ کولر گازی بین مددجویان کمیته امداد کرمان توزیع شد

کرمان – فت فتو – ۴۰۰ دستگاه کولر گازی صبح امروز (یکشنبه) در رزمایش ایران همدل و با حضور نماینده ولی فقیه در استان، استاندار و فرمانده سپاه ثارالله کرمان در مصلای امام علی (ع) کرمان به مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) این استان واگذار شد. به گزارش فت فتو، مدیرکل کمیته امداد امام […]

کرمان – فت فتو – ۴۰۰ دستگاه کولر گازی صبح امروز (یکشنبه) در رزمایش ایران همدل و با حضور نماینده ولی فقیه در استان، استاندار و فرمانده سپاه ثارالله کرمان در مصلای امام علی (ع) کرمان به مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) این استان واگذار شد.

به گزارش فت فتو، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمان در آیین توزیع ۴۰۰ دستگاه کولر گازی بین مددجویان این نهاد گفت: کولرهای آبی در جنوب و بخشی از شرق کرمان با توجه به گرمای شدید، نیاز ساکنان را برطرف نمی کنند لذا تعدادی کولر گازی برای مددجویان تحت پوشش کمیته امداد تهیه و تامین شد.

یحیی صادقی افزود: ۴۰۰ دستگاه کولر گازی با ارزش ریالی هر کدام بالغ بر ۱۴ میلیون تومان برای نیازمندان تهیه و تامین شده که همین امروز توسط پایگاه های بسیج و دهیاری ها توزیع خواهد شد.

وی ادامه داد: با توجه به دیدگاهی که رئیس کمیته امداد کشور و رئیس بنیاد مستضعفان نسبت به کمیته امداد دارند مبلغ سه میلیارد تومان در راستای کمک های مومنانه و به منظور تهیه اقلام اساسی، پروتئینی و دارو و درمان خانواده های نیازمند اختصاص داده شده است که مخصوص مددجویان کمیته امداد نیست بلکه مربوط به تمام نیازمندان می شود.

وی با اشاره به اینکه کمیته امداد در زمینه اشتغال اقدامات خوبی انجام داده است اذعان کرد: سهمی که برای ایجاد اشتغال در سال جاری به کمیته امداد اختصاص داده شده نسبت به گذشته ۲ برابر شده است.

صادقی بیان کرد: سرانه تسهیلات تبصره ۱۶ که تاکنون ۵۰ میلیون تومان برای خانواده ها بوده به ۱۰۰ میلیون تومان افزایش یافته است.

وی افزود: طی چهار ماهه ابتدای سال جاری بالغ بر هزار و ۱۰۰ شغل توسط کمیته امداد کرمان ایجاد شده و از برنامه ای که حتی کارگروه اشتغال تدوین کرده جلوتر هستیم.

مدیرکل کمیته امداد استان کرمان گفت: با پی گیری استاندار و مجموعه نمایندگان کرمان اعتبار خوبی از مجموعه های صنعتی این استان دریافت شده که قرار است از این طرق ۱۲ هزار شغل ایجاد شود.

صادقی ادامه داد: این سرانه ۱۰۰ میلیون تومان با اعتبار درون استانی است که ۲ هزار و ۶۰۰ سهم از آن را به کمیته امداد اختصاص داده اند.

وی افزود: امیدواریم تا پایان سال ۱۴۰۰ گزارشات خیلی خوبی در مباحث محرومیت زدایی ارائه دهیم.



منبع:ایرنـا
? ۴۰۰ کولر گازی بین مددجویان کمیته امداد کرمان توزیع شد