۳ طرح عمرانی در ریحانشهر زرند افتتاح شد

با سرمایه گذاری ۷۰ میلیارد ریال ۳ طرح عمرانی در ریحانشهر زرند افتتاح و عملیات اجرایی آنها اغاز شد. به گزارش فت فتو، همزمان با گرامیداشت هفته دولت و با حضور ائمه جمعه زرند و ریحانشهر، حسینی نژاد فرماندار ،جمعی از مسئولین محلی و خانواده های معظم شهدا ۳ طرح عمرانی در ریحانشهر زرند افتتاح […]

با سرمایه گذاری ۷۰ میلیارد ریال
۳ طرح عمرانی در ریحانشهر زرند افتتاح و عملیات اجرایی آنها اغاز شد.

به گزارش فت فتو، همزمان با گرامیداشت هفته دولت و با حضور ائمه جمعه زرند و ریحانشهر، حسینی نژاد فرماندار ،جمعی از مسئولین محلی و خانواده های معظم شهدا ۳ طرح عمرانی در ریحانشهر زرند افتتاح و عملیات اجرایی آنها اغاز شد.

 
مومنی شهردار ریحانشهر گفت: افتتاح زیرسازی و آسفالت معابر ریحانشهر به متراژ ۲۵هزارمترمربع با اعتباری بالغ بر ۵میلیاردتومان ، آغازعملیات اجرای طرح ساخت مقبره شهدا گمنام و بوستان و اغاز کف سازی پیاده رو بلوار شاهد از جمله طرحها در ریحان شهر بود.
 
وی افزود: باتوجه به حمایت های فرماندار محترم واعضای محترم شورای شهر مردم ریحانشهر تغییرات قابل توجهی را در این شهر مشاهده خواهند کرد و تحولی در زیباسازی منطقه شکل می‌گیرد.
 
لازم به ذکر است شرکت کنندگان قبل از شروع مراسم با حضور در جوار قبور مطهر شهدای گمنام با قرائت فاتحه بار دیگر با آرمان‌های والای امام راحل ره، مقام معظم رهبری و شهدا گرانقدر تجدید پیمان کردند.
 
انتهای پیام/قنبرزهی




۳ طرح عمرانی در ریحانشهر زرند افتتاح شد

منبع:آرمـان
? ۳ طرح عمرانی در ریحانشهر زرند افتتاح شد