۳ تن سیم برق سرقتی در کرمان کشف و مالخران بازداشت شدند

کرمان- فت فتو- فرمانده انتظامی کرمان گفت: ۳ تن سیم و کابل های فشار قوی برق سرقتی در عملیات ماموران کلانتری ۱۴ این شهرستان کشف و ۲ مالخر نیز بازداشت شدند. به گزارش روز پنجشبه فت فتو به نقل از پایگاه خبری پلیس کرمان، سرهنگ مهدی پور امینایی اظهارداشت: در پی وقوع سرقت های متوالی و […]

کرمان- فت فتو- فرمانده انتظامی کرمان گفت: ۳ تن سیم و کابل های فشار قوی برق سرقتی در عملیات ماموران کلانتری ۱۴ این شهرستان کشف و ۲ مالخر نیز بازداشت شدند.

به گزارش روز پنجشبه فت فتو به نقل از پایگاه خبری پلیس کرمان، سرهنگ مهدی پور امینایی اظهارداشت: در پی وقوع سرقت های متوالی و اعلام شکایت اداره برق به دلیل سرقت کابل های برق فشار قوی و خودنگهدار موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران کلانتری ۱۴ این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پس از انجام اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی یک کارگاه ضایعاتی که اقدام به خرید کابل های برق سرقتی می کرد شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمان بیان کرد: ماموران با هماهنگی قضایی در بازدید از انبار این کارگاه ضایعاتی ۳ تن سیم برق هوایی و کابل برق خودنگهدار کشف و در این رابطه ۲ نفر مالخر را دستگیر کردند.

پور امینایی با بیان اینکه متهمان برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند خاطر نشان کرد: یکی از اولویت های کاری پلیس برخورد با باند های سرقت است و در این زمینه نیز از مردم می خواهیم در صورت مشاهده موارد مشکوک موضوع را در اسرع وقت از طریق شماره ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.




۳ تن سیم برق سرقتی در کرمان کشف و مالخران بازداشت شدند

منبع:ایرنـا
? ۳ تن سیم برق سرقتی در کرمان کشف و مالخران بازداشت شدند