۳۲۰۰۰ معلم استان کرمان شامل طرح رتبه‌بندی معلمان می‌شوند

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: ۳۲ هزار و ۵۰۸ نفر از معلمان استان شامل طرح رتبه‌بندی معلمان می‌شوند که باید مدارک خود را در سامانه بارگزاری کنند. به گزارش فت فتو، رضا رضایی صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه استان کرمان با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و […]

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: ۳۲ هزار و ۵۰۸ نفر از معلمان استان شامل طرح رتبه‌بندی معلمان می‌شوند که باید مدارک خود را در سامانه بارگزاری کنند.

به گزارش فت فتو، رضا رضایی صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه استان کرمان با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و تبریک هفته دولت اظهار داشت: اختتامیه دومین جشنواره فرهنگی هنری علمدار در یک‌سال گذشته با حضور وزیر آموزش و پرورش برگزار شد.
 
وی به برگزاری یادواره مدیرکل شهید آموزش و پرورش استان کرمان شهید علی ایرانمنش با همکاری بسیج فرهنگیان اشاره کرد و گفت: طرح پنجشنبه‌های شهدایی در استان کرمان با اولویت شهدای دانش آموز و معلم برگزار می‌شود و در این طرح به دیدار خانواده شهدا می‌رویم.
 
مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان با بیان اینکه طرح روخوانی و روانخوانی قرآن کریم در تابستان اجرا شد و تمام اردوگاه‌های آموزش و پرورش در این طرح قرار گرفتند، افزود: طرح نذر خدمت مورد تاکید وزیر آموزش و پرورش است و در این طرح ۲ هزار و ۵۶۰ آموزگار با ما همکاری دارند که به‌صورت رایگان برای ارتقای سطح کیفی علمی دانش آموزان فعالیت می‌کنند.
 
وی با اشاره به اینکه ۹۸۶ پایگاه مطالعاتی در استان کرمان راه‌اندازی شده است، گفت: تمام مدارس استان از ۱۴ فروردین امسال حضوری شدند و تحصیل حضوری دانش آموزان از سر گرفته شد.
 
رضایی با بیان اینکه بالغ بر ۳۰ میلیارد تومان تجهیزات در مدارس فنی و حرفه‌ای استان توزیع شده است، افزود: رتبه اول جشنواره جوان خوارزمی در دوره بیست و سوم از دانش آموزان استان کرمان بود که بسیار اهمیت دارد و ۱۳ دانش آموز استان کرمان به المپیاد‌های علمی کشور راه یافتند که در صورت برگزیده شدن، عضو تیم المپیاد کشور می‌شوند.
 
وی ادامه داد: انتظار می‌رود شرکت‌های بزرگ صنعتی استان کرمان برای توسعه فضای آموزشی و خرید تجهیزات همکاری کنند و در راستای مسئولیت‌های اجتماعی همراه آموزش و پرورش باشند.
 
مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان با بیان اینکه بالغ بر ۶۵۰ هزار دانش آموز در استان کرمان داریم و ۴۲ هزار معلم در استان کرمان با ما همکاری می‌کنند، گفت: هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان در سفر هیئت دولت به کرمان به آموزش و پرورش اختصاص یافت که بنا داریم پروژه‌های نیمه تمام را به اتمام برسانیم.
 
وی با اشاره به اینکه ۱۶۶ پروژه نیمه تمام آموزش و پرورش در استان کرمان داریم، افزود: در شهرستان‌های شرقی استان مجتمع آموزشی فنی و حرفه‌ای تاسیس می‌شود و هفت مجتمع آموزشی حیات طیبه برای هفت شهرستان جنوبی در دستور کار است که عملیات اجرایی آن آغاز شده است.
 
رضایی با بیان اینکه احداث ۳۲ چمن مصنوعی و ۱۱ زمین بازی فوتبال ساحلی در مدارس پسرانه و ۱۱ سوله ورزشی با اولویت مدارس دخترانه در سطح استان کرمان در برنامه است، ادامه داد: اردوگاه بین‌المللی راهیان نور دانش آموزی شهید سلیمانی در زمینی به مساحت ۷۹ هکتار در شهر کرمان ساخته می‌شود.
 
وی با اشاره به اینکه طراحی نقشه توسط نوسازی مدارس در حال تهیه است و برای شروع عملیات ساختمانی نیز ۱۰ میلیارد تومان واریز شده است، گفت: خیرین استان کرمان در ساخت مدارس همکاری خوبی دارند که جای تقدیر دارد و امیدواریم پروژه‌های نیمه تمام آموزشی به‌زودی به اتمام برسد.
 
مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان با بیان اینکه در هیچ جای استان نباید از بخاری نفتی برای گرم کردن کلاس‌ها استفاده شود و سیستم گرمایشی جدید جایگزین می‌شود، تاکید کرد: روسای آموزش و پرورش استان حتماً بر این مسئله نظارت کنند.
 
وی با اشاره به اینکه تمرکز آموزش و پرورش در استان اجرای پروژه مهر است تا مدارس آمادگی لازم برای بازگشایی مدارس را داشته باشند، گفت: فرآیند نقل و انتقالات در استان کرمان انجام شد و از تمام همکاران فرهنگی تشکر می‌کنم؛ حدود ۵ هزار و ۵۰۰ نفر از همکاران در این فرآیند شرکت کردند.
 
رضایی با بیان اینکه تمام تلاش ما است که منطقه‌ای در استان با کمبود نیرو مواجه نشود و تمام مدارس معلم داشته باشند، افزود: ۳۲ هزار و ۵۰۸ نفر از معلمان استان کرمان شامل حال طرح رتبه‌بندی معلمان می‌شوند که باید مدارک و مستندات خود را در سامانه بارگزاری کنند.




۳۲۰۰۰ معلم استان کرمان شامل طرح رتبه‌بندی معلمان می‌شوند

منبع: تــابناک
? ۳۲۰۰۰ معلم استان کرمان شامل طرح رتبه‌بندی معلمان می‌شوند