۳۰۰ وسیله گازسوز در روستاهای قلعه گنج توزیع شد

کرمان – فت فتو – فرماندار شهرستان قلعه گنج گفت: ۳۰۰ دستگاه انواع وسیله گازسوز مانند اجاق و سیلندر با هزینه‌ای افزون بر ۲ میلیارد ریال از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی بین اهالی روستاهای این شهرستان توزیع شد. مهدی شهسواری روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار فت فتو افزود: این وسائل گاز […]

کرمان – فت فتو – فرماندار شهرستان قلعه گنج گفت: ۳۰۰ دستگاه انواع وسیله گازسوز مانند اجاق و سیلندر با هزینه‌ای افزون بر ۲ میلیارد ریال از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی بین اهالی روستاهای این شهرستان توزیع شد.

مهدی شهسواری روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار فت فتو افزود: این وسائل گاز سوز شامل تنور گازی،  اجاق گاز، پلوپز و سیلندر گاز مایع است که بین مردم روستاهای محروم بخش چاه دادخدا شهرستان قلعه گنج که از نعمت گاز رسانی بهره مند نیستند توزیع شده است.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه تغییر الگوی مصرف سوخت و حفاظت از جنگل‌ها از برنامه‌های راهبردی سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور به شمار می آید، توزیع لوازم گازسوز به منظور حفظ ذخایر طبیعی، کاهش فشار بر جنگل‌ها، جلوگیری از قطع درختان و ترغیب روستاییان انجام شد.

فرماندار قلعه گنج تاکید کرد: تحقق رسالت اصلی منابع طبیعی برای حفاظت و صیانت از جنگل ها و درختان و از سوی دیگر خدمات رسانی به روستائیان در طرح هایی از این دست، مورد توجه است.

وی ادامه داد: انتظار داریم با تجهیز خانواده‌های روستایی به تنور گازی از مراتع و عرصه‌های جنگلی شهرستان مراقبت بیشتری کنیم و زمینه‌ برای حفظ طبیعت بیش از گذشته فراهم شود.

شهرستان محروم قلعه گنج ۴۲۰ کیلومتری جنوب مرکز استان کرمان و در جنوبی ترین نقطه این استان قرار دارد.




۳۰۰ وسیله گازسوز در روستاهای قلعه گنج توزیع شد

منبع:ایرنـا
? ۳۰۰ وسیله گازسوز در روستاهای قلعه گنج توزیع شد