۲ کشته و ۱۸ مصدوم در سوانح جاده‌ای کرمان

سوانح جاده‌ای ۲۴ ساعت گذشته در محور‌های کرمان – بم، سیرجان – کرمان، سیرجان – بندرعباس و جیرفت – کرمان ۲ کشته و ۱۸ مصدوم برجا گذاشت. به گزارش خبر گزاری صداوسیما مرکز کرمان، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان از بروز ۲ حادثه رانندگی منجر به فوت خبر داد و گفت: چهار نفر نیز […]

سوانح جاده‌ای ۲۴ ساعت گذشته در محور‌های کرمان – بم، سیرجان – کرمان، سیرجان – بندرعباس و جیرفت – کرمان ۲ کشته و ۱۸ مصدوم برجا گذاشت.

به گزارش خبر گزاری صداوسیما مرکز کرمان، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان از بروز ۲ حادثه رانندگی منجر به فوت خبر داد و گفت: چهار نفر نیز در این حوادث مصدوم شدند.

رضا فلاح افزود: در حادثه رانندگی برخورد پراید با خودروی سواری دنا در کیلومتر ۵۰ محور سیرجان – کرمان یک نفر جانباخت و سه تن هم مصدوم شدند.

وی ادامه داد: در پی اعلام اورژانس مبنی بر برخورد یک خودرو سواری پراید با دنا، با کمک یک تیم از پایگاه خانه سرخ، یکی از مصدومان این حادثه در محل به صورت سرپایی درمان شد، اما مابقی مصدومان به مراکز درمانی منتقل شدند.

فلاح گفت: همچنین براثر واژگونی خودرو رنو ال ۹۰ در کیلومتر ۱۲ محور سیرجان – بندرعباس یک نفر جان باخت و یک نفر هم مصدوم شد.

رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی (اورژانس) کرمان گفت: دیروز براثر سقوط خودروی پراید از پل در محور کرمان – بم ۶ تن مصدوم شدند و مصدومان بلافاصله با کمک سه گروه فوریت‌های پزشکی و یک گروه امداد و نجات هلال احمر، به بیمارستان شهید باهنر کرمان منتقل شدند.

صابری افزود: مصدومان این حادثه شامل یک کودک چهار ساله، یک مرد و چهار زن ۱۶ تا ۴۶ ساله هستند که حال عمومی آنان مساعد گزارش شده است.

افضلی، رییس اورژانس جیرفت  هم گفت: روز گذشته در تصادف زنجیره‌ای ۴ خودرو بعد از سربیژن، ۸ تن مصدوم شدند و علاوه بر آمبولانس‌های سربیژن، دلفارد و ساردوئیه، به دلیل شدت تصادف، اتوبوس آمبولانس هم به محل حادثه اعزام شد.

بنا بر گزارش دانشگاه علوم پزشکی کرمان از صبح  ۲۴ اسفند سال ۱۴۰۱ تا صبح دیروز، حوادث رانندگی در استان کرمان جان ۲۵ نفر را گرفته است.

پیش از این، سرهنگ غفوری، معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمان از وقوع ۳۹۱ حادثه رانندگی درجاده ها وشهرهای استان با ۳۰۹ مصدوم و  ۲۳ جانباخته از ۲۵ اسفند تا ساعت ۲۴ روز سوم فروردین خبر داده بود.

سرهنگ غفوری، علت اصلی حوادث رانندگی را خواب آلودگی، بی توجهی به جلو، استفاده از تلفن همراه، سرعت و سبقت غیر مجاز و ناتوانایی در کنترل وسیله نقلیه اعلام کرد.

 

 




۲ کشته و ۱۸ مصدوم در سوانح جاده‌ای کرمان

منبع: صـداوسیـما مرکز کرمان
? ۲ کشته و ۱۸ مصدوم در سوانح جاده‌ای کرمان