۲ اقامتگاه بوم‌گردی در کوهبنان افتتاح شد

فت فتو/کرمان مدیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان کوهبنان از افتتاح دو اقامتگاه بوم‌گردی در روستای جور و بخش طغرالجرد این شهرستان خبر داد. مهدی احمدی امروز ۱۴ مهرماه با اعلام این خبر اظهار کرد: واحد اقامتی شهریار جور و درب قلعه طغرالجرد در مجموع با حجم سرمایه‌گذاری سه و نیم میلیارد تومان به بهره‌برداری […]

فت فتو/کرمان مدیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان کوهبنان از افتتاح دو اقامتگاه بوم‌گردی در روستای جور و بخش طغرالجرد این شهرستان خبر داد.

مهدی احمدی امروز ۱۴ مهرماه با اعلام این خبر اظهار کرد: واحد اقامتی شهریار جور و درب قلعه طغرالجرد در مجموع با حجم سرمایه‌گذاری سه و نیم میلیارد تومان به بهره‌برداری رسیدند که برای ۱۱ نفر نیز شغل ایجاد شد.

وی با اشاره به اینکه ۱۱ اقامتگاه بوم‌گردی در این شهرستان وجود دارد، افزود: با راه‌اندازی این دو اقامتگاه ۷۵ تخت به ظرفیت اقامتی شهرستان کوهبنان افزوده شد که می‌تواند تعداد بیشتری از گردشگران را میزبانی کند.

احمدی بیان کرد: راه‌اندازی اقامتگاه‌های بوم‌گردی علاوه بر ایجاد درآمد و شغل به حفظ، احیاء و ارتقاء فرهنگ روستاها کمک شایانی می‌کند.

مدیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان کوهبنان خاطرنشان کرد: ایجاد زیرساخت‌های گردشگری از ضروریات صنعت گردشگری به شمار می‌رود و با توجه به این موضوع، وزارت میراث‌فرهنگی برای حمایت از سرمایه‌گذاران حوزه گردشگری بسته‌های حمایتی متفاوتی را در نظر گرفته که علاقمندان می‌توانند برای سرمایه‌گذاری از این تسهیلات استفاده کنند.

انتهای پیام




۲ اقامتگاه بوم‌گردی در کوهبنان افتتاح شد

منبع: ایـسنا
? ۲ اقامتگاه بوم‌گردی در کوهبنان افتتاح شد