۲۳درصد جمعیت بالای ۱۸ سال کرمان دوز دوم واکسن را دریافت کرده اند

کرمان- معاون دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: در استان کرمان ۴۳ درصد از جمعیت بالای ۱۸ سال واکسن دوز اول و ۲۳ درصد هر دو دوز واکسن را دریافت کرده‌اند. به گزارش فت فتو، حسین صافی زاده ظهر شنبه در جلسه ستاد استانی مدیریت کرونا با اعلام اینکه شاهد روند نزولی مبتلایان و بستری‌های کرونا […]

کرمان- معاون دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: در استان کرمان ۴۳ درصد از جمعیت بالای ۱۸ سال واکسن دوز اول و ۲۳ درصد هر دو دوز واکسن را دریافت کرده‌اند.

به گزارش فت فتو، حسین صافی زاده ظهر شنبه در جلسه ستاد استانی مدیریت کرونا با اعلام اینکه شاهد روند نزولی مبتلایان و بستری‌های کرونا در استان کرمان هستیم، گفت: اکنون در استان تعداد یک هزار و ۲۵۸ نفر بیمار کرونایی بستری شده داریم که آمارها نشان دهنده کاهش ۲۵ درصدی در بستری شده‌ها، ۳۰ درصدی بیماران سرپایی و ۲۰ درصدی موارد مثبت تست‌های انجام شده است.

صافی زاده با بیان اینکه امیدواریم سرعت این روند نزولی در هفته جاری افزایش پیدا کند، افزود: متأسفانه در هفته گذشته ۴ مورد فوتی بیشتر از هفته قبل از آن داشته‌ایم که امیدواریم با کمک کادر درمان و مسئولان در این هفته کاهش آن را به ثبت برسانیم.

وی اظهار کرد: در وضعیت شکننده‌ای هستیم و کوچک‌ترین اشتباهی روند مبتلایان را مجدد صعودی خواهد کرد پس کاهش موارد ابتلاء به معنی تمام شدن کرونا نیست و باید دستورالعمل‌های بهداشتی را جدی تر از گذشته رعایت کنیم.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمان با بیان اینکه واکسیناسیون در استان کرمان از متوسط کشوری بالاتر است، گفت: در استان کرمان ۴۳ درصد از جمعیت بالای ۱۸ سال واکسن دوز اول و ۲۳ درصد هر دو دوز واکسن را دریافت کرده‌اند که این نشان دهنده روند بسیار خوب واکسیناسیون در استان است.

صافی زاده در رابطه با بازگشایی اصناف اظهار کرد: با توجه به رنگ بندی‌های جدی و روند نزولی در استان، با هماهنگی و نظارت دستگاه‌های مربوطه می‌توانیم مجوز بازگشایی برخی از اصناف را بدهیم و با رعایت هرچه بیشتر پروتکل‌های بهداشتی شاهد ادامه روند نزولی در استان باشیم.

کد خبر ۵۳۰۲۰۳۱




۲۳درصد جمعیت بالای ۱۸ سال کرمان دوز دوم واکسن را دریافت کرده اند

منبع:مــهر
? ۲۳درصد جمعیت بالای ۱۸ سال کرمان دوز دوم واکسن را دریافت کرده اند