۲۱ طرح در رفسنجان و انار افتتاح شد

کمان – فت فتو – همزمان با هفته دولت در روز دوشنبه شهرستان های رفسنجان و انار در شمال استان کرمان شاهد افتتاح ۲۱ طرح در حوزه های مختلف بودند. افتتاح طرح ها در رفسنجان فرماندار رفسنجان روز دوشنبه در آیین افتتاح تعدادی از طرح ها در این شهرستان با حضور معاون توسعه مدیریت و […]

کمان – فت فتو – همزمان با هفته دولت در روز دوشنبه شهرستان های رفسنجان و انار در شمال استان کرمان شاهد افتتاح ۲۱ طرح در حوزه های مختلف بودند.

افتتاح طرح ها در رفسنجان

فرماندار رفسنجان روز دوشنبه در آیین افتتاح تعدادی از طرح ها در این شهرستان با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار کرمان گفت: ۱۳ طرح در منطقه کشکوئیه از توابع این شهرستان مورد بهره برداری قرار گرفت که یکی از این طرح ها جایگاه پمپ بنزین و قسمت رفاهی مجتمع باقری بخش کشکوییه با مساحت ۲۳ هزار متر مربع است.

مجید فصیحی هرندی اعتبار این طرح را بیش از ۲۳۰ میلیارد ریال با اشتغالزایی برای ۱۸ نفر اعلام کرد.

وی افزود: در کشکوئیه ۴ پروژه متعلق به شهرداری این بخش شامل زیرسازی و آسفالت، روشنایی بلوارهای امام حسین (ع) و شریعتی،  دوربین‌های مداربسته‌ و سنگ‌فرش شهدای گمنام با اعتبار حدود ۳۰ میلیارد ریال مورد بهره برداری قرار گرفت.

فصیحی هرندی ادامه داد: همچنین در این بخش پروژه آسفالت در برخی خیابان ها اجرا شده است.

فرماندار رفسنجان بیان کرد: در مجموع این آسفالت و زیرسازی در متراژ ۳۲ هزار و ۴۰۰ متر مربع با اعتبار بیش از ۴۳ میلیارد ریال اجرا شده است که در هفته دولت به بهره برداری رسید.

وی افزود: همچنین در این بخش یک طرح برق رسانی هم شامل روشنایی و توسعه شبکه برق با اعتبار بیش از ۸ میلیارد و ۷۲۰ میلیون ریال مورد بهره برداری قرار گرفت.

فرماندار رفسنجان پایگاه اورژانس شهری شماره ۳ رفسنجان به میزان اعتبار ۶۵۰ میلیون تومان، ساختمان دهیاری و شورای اسلامی روستای حمید آباد از توابع رفسنجان با اعتبار ۴ میلیارد ریال و آسفالت و زیر سازی ۱۷ هزار متر مربع در این روستا با هزینه ۱۷ میلیارد ریال و سالن آموزش الکترونیکی علوم پزشکی رفسنجان را با اعتبار ۱۰۰ میلیارد ریال از دیگر پروژه های افتتاحیه امروز برشمرد.

معاون استاندار کرمان در سفر خود به رفسنجان از مجموعه فرش دست بافت ابوالهادی در رفسنجان هم بازدید به عمل آمد.

۴ طرح علوم پزشکی در رفسنجان و انار

رئیس دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان نیز گفت: ۲ پروژه در شهرستان رفسنجان و ۲ پروژه هم در شهرستان انار در مجموع با اعتبار بالغ بر ۱۵۰ میلیارد ریال به مناسبت گرامیداشت هفته دولت به بهره برداری رسید.

به گزارش فت فتو، دکتر علی اسماعیلی ندیمی روز دوشنبه در افتتاح آزمایشگاه تشخیص مولکولی شهرستان انار که با حضور معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری کرمان  انجام شد اظهار کرد: این آزمایشگاه تشخیصی که در بحران های مختلف از جمله کرونا کاربرد دارد در زمینی با مساحت ۴۰۰ متر مربع و اعتبار ۲۹ میلیارد ریال احداث شده است.

وی افزود: همچنین انبار دارویی در این شهرستان هم با مساحت ۲۵۰ متر مربع و ۸ میلیارد ریال احداث شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان همچنین به دو طرح بهداشتی رفسنجان هم اشاره و بیان کرد: یکی از این طرح ها سالن آموزش الکترونیکی به ظرفیت ۲۷۰ نفر است که اعتباری بالغ بر ۱۰۰ میلیارد ریال برای احداث آن هزینه شده و دیگری هم اورژانس شماره ۳ شهر رفسنجان با مساحت ۲۲۰ متر مربع و اعتبار ۶ و نیم میلیارد ریال است.

اسماعیلی ندیمی خاطرنشان کرد: از مجموع این ۱۵۰ میلیارد ریال ۲۰ میلیارد ریال توسط مجتمع مس سرچشمه و خیرین و بقیه از وزارت بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی تأمین شده است.

دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان سال گذشته یک آزمایشگاه تشخیص کووید ۱۹ ( آزمایشگاه مولکولی) در مرکز شهر رفسنجان احداث کرد و این دانشگاه جمعیت ۳۷۰ هزار نفری رفسنجان و بیش از ۳۷ هزار نفری شهرستان انار را زیرپوشش دارد.




۲۱ طرح در رفسنجان و انار افتتاح شد

منبع:ایرنـا
? ۲۱ طرح در رفسنجان و انار افتتاح شد