۲۰ بهمن آخرین مهلت ارسال اثر به جشنواره بین‌المللی شعر سرو

شاعران آثار خود را از طریق وب‌سایت جشنواره بین‌المللی شعر سرو به نشانی https://sarvfestival.kerman.iau.ir تا ۲۰ بهمن ۱۴۰۱ ارسال کنند. به گزارش فت فتو، امیررضا بازرگان رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد سیرجان در نشست کمیته‌های مستندسازی و نمایشگاهی دومین جشنواره بین‌المللی شعر سرو گفت:  با همکاری فرمانداری ویژه سیرجان و شرکت‌های صنعتی و معدنی و […]

شاعران آثار خود را از طریق وب‌سایت جشنواره بین‌المللی شعر سرو به نشانی https://sarvfestival.kerman.iau.ir تا ۲۰ بهمن ۱۴۰۱ ارسال کنند.

به گزارش فت فتو، امیررضا بازرگان رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد سیرجان در نشست کمیته‌های مستندسازی و نمایشگاهی دومین جشنواره بین‌المللی شعر سرو گفت:  با همکاری فرمانداری ویژه سیرجان و شرکت‌های صنعتی و معدنی و دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان، آیین پایانی دومین جشنواره بین‌المللی شعر سرو  سوم اسفند امسال برگزار  می شود.

جشنواره بین‌المللی شعر سرو در دو بخش دانشجویی و عمومی به‌صورت مسابقه و رقابتی (هر محور و بخش مجزا داوری) و برگزار می‌شود. و فرآیند ثبت‌ نام و ارسال اثر از طریق تارنمای جشنواره به نشانی: https://sarvfestival.kerman.iau.ir انجام و آثار ارائه شده به جشنواره نباید قبلاً در هیچ جشنواره‌ای حائز رتبه شده باشند.

شاعران می‌توانند آثار خود را از طریق وب‌سایت جشنواره به نشانی https://sarvfestival.kerman.iau.ir تا بیستم بهمن‌ ۱۴۰۱ ارسال کنند.

فعال کردن ظرفیت کنشگران فرهنگی و ادبی به‌ویژه هنرمندان و شاعران در سه سطح: دانشجویی، حرفه‌ای و بین‌الملل، توجه به ظرفیت‌های شعر دانشجویی دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی کشور، معرفی استعداد‌های ادبی آنها به جامعه، بهره‌مندی از توان و ظرفیت ادبی شاعران آیینی دانشجویان غیر ایرانی، تولید و انتشار آثار فاخر ادبی با موضوع فرهنگ منور حسینی، ترویج مکتب سردار دل‌ها، گرامیداشت پدیدآورندگان آثار فرهنگی و ادبی در زمینه سیره، شخصیت و معارف امام حسین «علیه‌السلام» و پاسداشت جایگاه معنوی سردار سلیمانی و ادبیات پایداری ازجمله اهداف این جشنواره است.

 




۲۰ بهمن آخرین مهلت ارسال اثر به جشنواره بین‌المللی شعر سرو

منبع: صـداوسیـما مرکز کرمان
? ۲۰ بهمن آخرین مهلت ارسال اثر به جشنواره بین‌المللی شعر سرو