۱۶۷ میلیارد ریال طرح عمرانی در ریگان افتتاح شد

کرمان – فت فتو- ۱۱ طرح شامل ۱۰ طرح برق رسانی و یک طرح ورزشی روستایی با اعتباری افزون بر ۱۶۷ میلیارد ریال روز سه شنبه همزمان با نخستین روز هفته دولت در شهرستان محروم ریگان استان کرمان افتتاح شد. به گزارش فت فتو طرح های برق رسانی با ۱۶۰ میلیارد ریال اعتبار بهره برداری […]

کرمان – فت فتو- ۱۱ طرح شامل ۱۰ طرح برق رسانی و یک طرح ورزشی روستایی با اعتباری افزون بر ۱۶۷ میلیارد ریال روز سه شنبه همزمان با نخستین روز هفته دولت در شهرستان محروم ریگان استان کرمان افتتاح شد.

به گزارش فت فتو طرح های برق رسانی با ۱۶۰ میلیارد ریال اعتبار بهره برداری شد.

طرح زمین چمن مصنوعی روستای میرآباد کناردشت شهرستان ریگان نیز با هفت میلیارد ریال اعتبار از جمله طرح های بهره برداری شده امروز است.

امین باقری فرماندار ریگان در گفت وگو با خبرنگار فت فتو با بیان اینکه زمین چمن روستایی با مشارکت دهیاری و بخشداری با تهیه زمین و سایر تجهیزات با هفت میلیارد ریال اعتبار آماده شد اظهارداشت: این مجموعه ظرفیت فعالیت بیش از ۱۰۰ ورزشکار را داراست.

افت ولتاژ برق برطرف شد

وی همچنین با اشاره به ۱۰ طرح برق رسانی در شهرستان ریگان گفت: این طرح هاه شامل توسعه برق رسانی و نیز رفع افت ولتاژ برق با ۱۶۰ میلیارد ریال اعتبار بود که هزاران خانوار از مزایای آن برخودار می شوند.

فرماندار ریگان گفت که به مناسبت هفته دولت صدها پروژه دیگر در شهرستان با اعتبار ۴۵۰ میلبارد ریال به بهربرداری خواهد رسید.

باقری افزود: این طرح ها در دو بخش گنبکی و مرکزی شامل افتتاح زمین چمن مصنوعی، خانه عالم، طرح های اشتغال زایی، آب و برق رسانی و واحدهای آموزشی است.

فرماندار ریگان افزود: افتتاح سامانه های آبیاری تحت فشار، طرح های مخابرات، شهرداری و درمانی- بهداشتی از جمله دیگر موارد است که هفته دولت افتتاح می شود.

شهرستان ریگان با ۹۸ هزار نفر جمعیت در فاصله ۲۸۵ کیلومتری جنوب شرق مرکز استان کرمان و در محور ترانزیتی ریگان- چابهار قرار دارد.




۱۶۷ میلیارد ریال طرح عمرانی در ریگان افتتاح شد

منبع:ایرنـا
? ۱۶۷ میلیارد ریال طرح عمرانی در ریگان افتتاح شد