۱۵ طرح در شهرستان منوجان به بهره برداری رسید

جمشید سراجی گفت: طرح های بند آبخیزداری، مرکز جامع سلامت طالقان، ایستگاه پمپاژ روستای دراشکوت و طرح هادی روستای نهضت آباد از اعتبارات ملی و طرح هادی روستای حسین آباد به نیابت از ۱۱ روستای شهرستان منوجان از اعتبارات استانی به بهره برداری رسید. به گزارش فت فتو؛ جمشید سراجی فرماندار شهرستان منوجان در حاشیه افتتاح […]

جمشید سراجی گفت: طرح های بند آبخیزداری، مرکز جامع سلامت طالقان، ایستگاه پمپاژ روستای دراشکوت و طرح هادی روستای نهضت آباد از اعتبارات ملی و طرح هادی روستای حسین آباد به نیابت از ۱۱ روستای شهرستان منوجان از اعتبارات استانی به بهره برداری رسید.

به گزارش فت فتو؛ جمشید سراجی فرماندار شهرستان منوجان در حاشیه افتتاح این طرح ها گفت: طرح مرکز خدمات جامع سلامت طالقان شهرستان منوجان بصورت ویدیو کنفرانس با حضور رییس جمهوری در آیین ۲۴۵ طرح بهداشتی و افزایش ۱۰هزار تخت بیمارستانی افتتاح شد.

سراجی به بهره برداری طرح هادی روستای نهضت آباد اشاره کرد و افزود: این طرح از اعتبارات ملی در چهار هزار و ۷۰۰ متر مربع زیرسازی و آسفالت با اعتبار بیش از هشت میلیارد ریال افتتاح شد.

وی از بهره برداری ایستگاه پمپاژ آب آشامیدنی روستای عشایری دراشکوت منوجان از محل اعتبارات ملی خبر داد و تصریح کرد: این طرح با اعتبار سه میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال توسط اداره کل امور عشایر جنوب کرمان برای ۱۵ خانوار افتتاح شد.

سراجی به طرح بند آبخیزداری حوزه آبریز چاه شور منوجان اشاره کرد و گفت: این طرح ها امروز با حضور مسئولان شهرستانی به مناسبت هفته دولت افتتاح شد.

فرماندار منوجان افزود: چهار طرح آبخیزداری امروز در حجم زیرساختی یک هزار و ۱۷۰ متر مکعب و اعتبار ١٣ میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی به بهره برداری رسید.

وی ادامه داد: این طرح ها می توانند ١۵ هزار متر مکعب آب را ذخیره کنند.

فرماندار منوجان هدف از اجرای این طرح ها را تغذیه آب سفره های زیرزمینی، جلوگیری از فرسایش آبی و رسوب گیری اعلام کرد.

وی از بهره برداری طرح هادی در روستای نهضت آباد شهرستان منوجان از محل اعتبارات ملی خبر داد و گفت: این طرح با متراژ چهار هزار و ۷۰۰ متر مربع و با اعتبار هشت میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

سراجی به افتتاح طرح هادی روستای حسین اباد به نیابت از ۱۱ روستای شهرستان منوجان اشاره کرد و گفت: این طرح ها شامل ۶۰هزار متر مربع آسفالت بهسازی معابر در ۱۱ روستای شهرستان منوجان بصورت مشارکتی با دهیاری ها و بنیاد مسکن شهرستان منوجان اجرا شد.

فرماندار منوجان بیان کرد: این طرح ها با اعتبار ۱۵۰ میلیارد ریال شامل هفت ونیم میلیارد اعتبار از دهیاری ها و هفت و نیم میلیارد ریال از محل اعتبارات بنیاد مسکن اجرا شد.

انتهای پیام/محمدی




۱۵ طرح در شهرستان منوجان به بهره برداری رسید

منبع:آرمـان
? ۱۵ طرح در شهرستان منوجان به بهره برداری رسید