۱۲ تیر ۶۷؛ روزی که آمریکا ۲۹۰ مسافر هواپیمای ایرانی را به عمد مورد هدف قرار داد

۱۲ تیر ۶۷؛ روزی که آمریکا ۲۹۰ مسافر هواپیمای ایرانی را به عمد مورد هدف قرار داد با اصابت ۲ موشک به شهادت رسیدند. به گزارش فت فتو؛ دوازدهم تیرماه سال ۱۳۶۷ شلیک مستقیم موشک به هواپیمای مسافربری ایرباس شرکت هواپیمایی جمهوری اسالامی ایران توسط ناو آمریکایی و شهادت تمامی ۲۹۰ مسافر و خدمه از […]

۱۲ تیر ۶۷؛ روزی که آمریکا ۲۹۰ مسافر هواپیمای ایرانی را به عمد مورد هدف قرار داد با اصابت ۲ موشک به شهادت رسیدند.

به گزارش فت فتو؛ دوازدهم تیرماه سال ۱۳۶۷ شلیک مستقیم موشک به هواپیمای مسافربری ایرباس شرکت هواپیمایی جمهوری اسالامی ایران توسط ناو آمریکایی و شهادت تمامی ۲۹۰ مسافر و خدمه از جمله ۶۶ کودک و ۵۳ زن آمریکای جنایتکار که توطئه ها و برنامه های مخرب زیادی را بر علیه جمهوری اسلامی ایران پس از انقلاب اسلامی آغاز کرده بود در طول سالهای متمادی ادامه داده و پس ازتحمیل جنگ ۸ ساله نابرابر بر علیه جمهوری اسلامی با عمال خائن خود از جمله صدام، در اواخر جنگ مستقیما وارد جنگ با جمهوری اسلامی شد و جنگ نفتکشها به وجود آمد.

رزمندگان نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با قدرت و شجاعت به مقابله با آمریکای خونخوار رفتند و ضربات محکمی از رزمندگان جمهوری اسلامی دریافت کردند.

آمریکا که عرصه را بر خود تنگ دید و متوجه شد که دارد در جنگ نفتکش ها با شکست سختی مواجه شد به مصابه جنگ جهانی دوم در مرحله شکست از ژاپن قرار گرفت ، با حرکتی ناجوانمردانه روی به استفاده از بمب اتم برآمد و هیروشیما و ناکآزاکی را با بم اتم هدف قرار داد و ۳۰۰ هزار انسان بی دفاع را نابود کرد.

در جنگ مستقیم در خلیج فارس با جمهوری اسلامی زمانی که قدرت رویارویی با شیر مردان ایران اسلامی را نداشت دست یه یک حرکت مذبوحانه و ناجوانمردانه زد و هواپیمایی مسافربری ایرباس جمهوری اسلامی ایران را با موشکی که از ناو وینسس مستقر در خلیج فارش شلیک کرد مورد اصابت قرار داد و ۲۹۰ نفر مسافر بی گناه را قتل عام کرد و برگ سیاه دیگری از جنایت های خود بر علیه بشریت را ثبت کرد و حقوق بشر آمریکایی را یک بار دیگر معنا نموده و در معرض دید جهانیان قرار داد.

این جنایت نشان از خوی وحشیگری آمریکا نشات میگیرد که مسبوق به سابقه است .آمریکا در طول حیات ننگین خود از بدو تاسیس تا کنون در اقصی نقاط این کره خاکی دست به غارت ، قتل و چپاول اموال کشورها و مردم مظلوم دنیا زده است و از هیچ جنایتی فروگزار نکرده و هیچ ابایی نداشته و ندارد.

لذا در مقابل چنین کشور سفاک، قلدر و خونریزی باید به فرموده مقام معظم رهبری قوی شد و جمهوری اسلامی ایران به سمت قوی شدن حرکت کرد و به جایی رسیده است که تبدیل به یک قدرت منطقه ای و جهانی شده است.

آمریکا نشان داده است که هرجا وارد جنگی شده است از کشتن مردم بیگناه و مظلوم ابایی نداشته است و سربازان آمریکایی انقدر وحشی هستند که کشتن مردم بی گناه را به عنوان یک سرگرمی و تفریح برای خود می دانند و برای انسانها هیچ حقوق و ارزشی قائل نیستند.

آمریکایی ها روی سفاکان جهان از ابتدای خلقت بشیریت تاکنون را سفید کرده اند.

آمریکا کشوری است که حیات خود را بر مبنای جنگ و خونریزی بنا نهاده است و در رهگذر زمان دست به همه جنایتی بر علیه بشریت زده است.

اما جمهوری اسلامی با پیشرفت به سمت قدرتمند شدن حرکت نمود و به حدی از قدرت رسید که دیگر آمریکا حتی در مخیله خود حمله به جمهوری اسلامی ایران نمی گنجد.

قدرت جمهوری اسلامی به صورت فزاینده ای افزایش یافته که توانسته است برنامه های آمریکا در منطقه را با صرف ۷ تریلیون دلار و لشکرکشی های متعدد با شکست مواجه نماید.

در پایان به این مطلب اشاره مینمایم که ایران اسلامی در برابر تمام شرارت ها و گردن کشی های آمریکا با قدرت ایستاده است و آمریکا قدرت رویارویی با نظام مقدس جمهوری اسلامی و محور مقاومت در منطقه ندارد و به آمریکایها نشان دادیم آنقدر قوی و پر قدرت هستیم که به حیات خلوت شما در آمریکای لاتین و دریای کارائیب رسیدیم.

انتهای پیام/ تاج الدینی




۱۲ تیر ۶۷؛ روزی که آمریکا ۲۹۰ مسافر هواپیمای ایرانی را به عمد مورد هدف قرار داد

منبع:آرمـان
? ۱۲ تیر ۶۷؛ روزی که آمریکا ۲۹۰ مسافر هواپیمای ایرانی را به عمد مورد هدف قرار داد