۱۲۰ هزار خانوار کرمانی تحت پوشش کمیته امداد

مدیر کل کمیته امداد استان کرمان گفت: ۱۲۰ هزار خانوار با جمعیتی بالغ بر ۲۸۶ هزار نفر تحت حمایت کمیته امداد استان کرمان قرار دارند. ناصر عسکری نژاد در دیدار جمعی از اعضای مجمع نمایندگان استان با وی بابیان اینکه حدود ۱۲۰ هزار خانوار با جمعیتی بالغ بر ۲۸۶ هزار نفر تحت حمایت کمیته امداد […]

مدیر کل کمیته امداد استان کرمان گفت: ۱۲۰ هزار خانوار با جمعیتی بالغ بر ۲۸۶ هزار نفر تحت حمایت کمیته امداد استان کرمان قرار دارند.

ناصر عسکری نژاد در دیدار جمعی از اعضای مجمع نمایندگان استان با وی بابیان اینکه حدود ۱۲۰ هزار خانوار با جمعیتی بالغ بر ۲۸۶ هزار نفر تحت حمایت کمیته امداد استان کرمان قرار دارند گفت: بر اساس این آمار یازده و چهار دهم درصد جمعیت استان، مددجوی کمیته امداد هستند.

به گفته او تمام تلاش ما این است که کفه توانمندسازی مددجویان را نسبت به کفه خدمات معیشتی سنگین‌تر کنیم تا مددجویان با حفظ عزت نفس و کرامت بتوانند روی پای خود بایستند.

عسکری نژاد به اقدامات انجام شده توسط این نهاد در حوزه عمرانی اشاره کرد و گفت: حدود ۶هزارو۴۰۰ طرح احداث مسکن در شهرستان‌های استان در دست ساخت داشته و داریم که ۴ هزار مورد از این واحد‌ها تکمیل و تحویل مددجویان شده و مابقی نیز تا پایان امسال تکمیل و تحویل مددجویان خواهد شد.

مدیر کل کمیته امداد استان کرمان در ادامه به اقدامات انجام شده در حوزه اشتغال و توانمندسازی مددجویان نیز اشاره کرد و گفت: تعهد کمیته امداد استان کرمان در کارگروه اشتغال استان طی پارسال ایجاد ۱۰ هزار فرصت شغلی بوده که با تلاش‌های انجام شده این نهاد موفق به ایجاد ۱۵ هزار و ۹۹۸ فرصت شغلی شده است.

او می‌گوید: طی امسال نیز هزار و ۲۵۰ میلیارد تومان اعتبار برای ایجاد بیش از ۲۴ هزار فرصت شغلی به کمیته امداد استان کرمان اختصاص داده شده است.

عسکری نژاد به آمار دانشجویان و دانش آموزان تحت حمایت نیز اشاره کرد و گفت: هم اکنون حدود ۴۰ هزار دانش آموز و ۴هزارو۶۰۰ دانشجو تحت حمایت کمیته امداد استان کرمان قرار دارند و از خدمات این نهاد بهره‌مند هستند.

او در ادامه به راه اندازی مراکز نیکوکار به همت این نهاد به منظور واگذاری کار مردم به خود نیز اشاره کرد و گفت: تاکنون ۴۲۵ مرکز نیکوکاری با محوریت مساجد در استان کرمان راه اندازی شده است.

فت فتو کرمان کرمان




۱۲۰ هزار خانوار کرمانی تحت پوشش کمیته امداد

منبع: باشــگاه خبرنگاران
? ۱۲۰ هزار خانوار کرمانی تحت پوشش کمیته امداد