۱۲۰۰ نفر در نرماشیر رایگان ویزیت و درمان شدند

محمدرویان گفت: در طرح ویزیت رایگان در نرماشیر ۱۲۰۰ نفر از محرومان این طرح بهرمند شدند. محمدرویان فرمانده سپاه نرماشیر در گفتگو با “فت فتو” از اجرای طرح ویزیت رایگان در این شهرستان به مدت ۵ روز توسط بسیج سازندگی سپاه این شهرستان خبر داد و گفت: بیش از ۱۲۰۰نفر از محرومان و نیازمندان شهرستان […]

محمدرویان گفت: در طرح ویزیت رایگان در نرماشیر ۱۲۰۰ نفر از محرومان این طرح بهرمند شدند.

محمدرویان فرمانده سپاه نرماشیر در گفتگو با “فت فتو” از اجرای طرح ویزیت رایگان در این شهرستان به مدت ۵ روز توسط بسیج سازندگی سپاه این شهرستان خبر داد و گفت: بیش از ۱۲۰۰نفر از محرومان و نیازمندان شهرستان نرماشیر در این طرح رایگان ویزیت شدند.

وی افزود: با حضور بیش از ۴۰ دکتر فوق تخصص از قرارگاه بقیه الله(عج) تهران در قالب گروه جهادی در بحث دندانپزشکی (عصب کشی،ترمیم،جرم گیری و…) و جراحی سرپایی به مدت ۵روز در نرماشیر فعالیت کردند و بیش از ۶۰۰نفر دندانپزشکی و ۶۰۰ نفر جراحی سرپایی از این طرح بهرمند شدند.

فرمانده سپاه نرماشیر در ادامه با بیان اینکه بحث جراحی سرپایی و ختنه هم در این طرح بصورت رایگان اجرا شده است،گفت: در این طرح توسط دکتران فوق تخصص جراح این گروه جهادی بیش از ۶۰۰نفر هم جراحی و همچنین ختنه هم صورت گرفت.

وی بیان کرد: همچنین در این طرح توسط این جهادگران ۳۰۰بسته فرهنگی و بهداشتی در بین محرومان شهرستان توزیع و دیوار نویسی در مدارس و نهادهای شهرستان به متراژ۴۰۰  متر توسط این جهادگران صورت گرفت .

 محمدرویان ضمن قدردانی از همکاری مسئولان شهرستان و گروه های جهادی این شهرستان‌،اذعان کرد:مراتب تشکر و سپاس خود از حمایت امام جمعه،فرماندار،بخشدار،گروه های جهادی بسیج سازندگی ناحیه همچنین گروه جهادی شهدای سلامت در شهرستان،قرارگاه بقیه الله تهران،شهردار،بهزیستی،ریاست اداره آموزش و پرورش،کمیته امدادامام خمینی(ره)،روسای ادارات و نهاد های شهرستان،گروهان ویژه عملیاتی سردارشهید سبزعلی محمدآبادی شرق کرمان،بسیجیان خواهر و برادر،اعلام می نمایم.

انتهای پیام/برجی




۱۲۰۰ نفر در نرماشیر رایگان ویزیت و درمان شدند

منبع:آرمـان
? ۱۲۰۰ نفر در نرماشیر رایگان ویزیت و درمان شدند