یک واحد آموزشی ۹ کلاسه در رفسنجان به بهره‌برداری رسید

کرمان – فت فتو – یک واحد آموزشی ۹ کلاسه مزین به نام سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی با حضور استاندار کرمان و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی در کشکوئیه رفسنجان مورد بهره‌برداری قرار گرفت. به گزارش فت فتو، مدرسه ۹ کلاسه شهید سلیمانی در بخش کشکوئیه از توابع رفسنجان با مساحت ۶ هزار […]

کرمان – فت فتو – یک واحد آموزشی ۹ کلاسه مزین به نام سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی با حضور استاندار کرمان و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی در کشکوئیه رفسنجان مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

به گزارش فت فتو، مدرسه ۹ کلاسه شهید سلیمانی در بخش کشکوئیه از توابع رفسنجان با مساحت ۶ هزار متر مربع و زیربنای یکهزار و ۴۰۰ متر مربع با اعتبار ۵۵ میلیارد ریال افتتاح شد. 

امام جمعه شهر کشکوئیه رفسنجان در این آئین با اشاره به جمعیت این شهر که ۲۵ هزار نفر است گفت: این بخش ۱۲۳ شهید تقدیم انقلاب و اسلام کرده که ۶ شهید از این تعداد روحانی هستند.

حجت الاسلام علی بهشتی با بیان اینکه بیشتر مدارس این شهر با همت خیران احداث شده است تصریح کرد: یک مدرسه علمیه خواهران توسط یک فرد خیر در این شهر احداث شده است.

وی ادامه داد: دانشگاه پیام نور کشکوئیه نیز احداث و با همت خیران تجهیز شده که در حال حاضر غیرفعال است و ضمن انجام مکاتباتی که با مسئولان این دانشگاه در مرکز تهران انجام شد راهی برای فعال شدن این واحد دانشگاهی پیدا نشد.

وی از استاندار کرمان خواست در راستای فعال شدن دانشگاه پیام نور کشکوئیه به عنوان مرکزی فرهنگی و آموزشی خیرساز اقدام کند.

حجت الاسلام بهشتی همچنین با اشاره به اینکه ۱۵ کیلومتر از راه های مواصلاتی این بخش فاقد آسفالت است از مسئولان خواست در راستای آسفالت این محورها اقدام کنند.

وی همچنین عدم آنتن دهی راه های ارتباطی را از دیگر مشکلات منطقه کشکوئیه عنوان و خاطرنشان کرد: این مشکل بدو مجازی شدن آموزش ها در مدارس و دانشگاه ها بیشتر خود را نشان داده است.

همچنین علی زینی‌وند استاندار کرمان که صبح امروز به منظور افتتاح مدرسه ۹ کلاسه در کشکوئیه وارد شهرستان رفسنجان شده بود بدو ورود به کشکوئیه با حضور بر مزار شهدای گمنام این منطقه به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد.

یک واحد آموزشی ۹ کلاسه در رفسنجان به بهره‌برداری رسید




یک واحد آموزشی ۹ کلاسه در رفسنجان به بهره‌برداری رسید

منبع:ایرنـا
? یک واحد آموزشی ۹ کلاسه در رفسنجان به بهره‌برداری رسید