یک دستگاه کامیون حامل بار کاه در ارزوئیه طعمه حریق شد.

فرماندار ارزوئیه از آتش سوزی یک دستگاه کامیون حامل بار کاه و یک دستگاه پژو ۴۰۵ در شهر ارزوئیه و مهار آتش توسط آتش نشانی شهرداری ارزوئیه خبر داد. به گزارش فت فتو از ارزوئیه یک دستگاه کامیون حامل کاه در شهر ارزوئیه مورخ یکم تیر ماه بر اثر برق گرفتگی دچار آتش سوزی شد […]

فرماندار ارزوئیه از آتش سوزی یک دستگاه کامیون حامل بار کاه و یک دستگاه پژو ۴۰۵ در شهر ارزوئیه و مهار آتش توسط آتش نشانی شهرداری ارزوئیه خبر داد.

به گزارش فت فتو از ارزوئیه یک دستگاه کامیون حامل کاه در شهر ارزوئیه مورخ یکم تیر ماه بر اثر برق گرفتگی دچار آتش سوزی شد و یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ که در نزدیکی آن بود نیز طعمه حریق شد.

فرماندار ارزوئیه گفت: پس از اعلام آتش سوزی یک دستگاه کامیون حامل کاه و سرایت آن به یک دستگاه سواری در شهر ارزوئیه ، عوامل شهرداری و آتش نشانی بلافاصله ظرف کمتر از ۳ دقیقه پس از دریافت خبر آتش سوزی به محل حادثه اعزام شدند و آتش را خاموش کردند.

دکتر اسماعیل کاخ با اشاره به اینکه شهرداری طی چند نوبت عملیات آب رسانی و اطفاء حریق را در این حادثه انجام داده است افزود: از تلاش و به موقع عمل کردن شهردار و عوامل آتش نشانی در این حادثه کمال تشکر را داریم.

فرماندار ارزوئیه خاطرنشان کرد: خوشبختانه در این حادثه خسارت جانی نداشتیم ولی خسارت مالی داشتیم که پیگیر جبران خسارت مال باختگان این حادثه نیز هستیم.

انتهای پیام/ جواد بختیاری زاده




یک دستگاه کامیون حامل بار کاه در ارزوئیه طعمه حریق شد.

منبع:آرمـان
? یک دستگاه کامیون حامل بار کاه در ارزوئیه طعمه حریق شد.