یک تن سیم برق از کارگاه ضایعاتی در کرمان کشف شد

فت فتو/کرمان فرمانده انتظامی شهرستان کرمان از دستگیری سه متهم سابقه دار و کشف یک تن سیم برق مسروقه از یک کارگاه ضایعاتی در عملیات ماموران انتظامی کلانتری ۱۴ این فرماندهی خبر داد. سرهنگ”مهدی پور امینائی” امروز ۳۱ مردادماه در تشریح این خبر گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت سیم و کابل برق در […]

فت فتو/کرمان فرمانده انتظامی شهرستان کرمان از دستگیری سه متهم سابقه دار و کشف یک تن سیم برق مسروقه از یک کارگاه ضایعاتی در عملیات ماموران انتظامی کلانتری ۱۴ این فرماندهی خبر داد.

سرهنگ”مهدی پور امینائی” امروز ۳۱ مردادماه در تشریح این خبر گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت سیم و کابل برق در سطح شهر کرمان، ماموران این کلانتری موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: در همین رابطه ماموران انتظامی این کلانتری با انجام یکسری تحقیقات میدانی و اقدامات اطلاعاتی توانستند یک کارگاه ضایعاتی را که در امر خرید و فروش اموال مسروقه فعالیت داشته را شناسایی کنند. 

پورامینائی  ادامه داد: در همین رابطه ماموران انتظامی موفق شدند پس از کسب اجازه از مقام قضائی و در یک اقدام ضربتی در بازرسی از این کارگاه یک تن سیم برق مسروقه را کشف و سه نفر مالخر سابقه دار را نیز در این رابطه دستگیر کنند. 

وی تصریح کرد: متهمان که در رویارویی با شواهد و مدارک موجود چاره ای جز بیان حقیقت نداشت به بزه انتسابی مبنی بر خرید این اموال از سارقان اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمان در پایان گفت: متهمان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

انتهای پیام




یک تن سیم برق از کارگاه ضایعاتی در کرمان کشف شد

منبع:ایـسنا
? یک تن سیم برق از کارگاه ضایعاتی در کرمان کشف شد