یادواره شهید پورجعفری و اجتماع جوانان سلیمانی

رئیس دانشگاه باهنر کرمان از برگزاری یادواره شهید پورجعفری و اجتماع جوانان سلیمانی در دانشگاه شهید باهنر کرمان از امروز خبر داد. به گزارش فت فتو، طاهردر نشست خبری ستاد برگزاری اردوی راهیان نور مقاومت گفت: یادواره شهید پورجعفری و اجتماع جوانان سلیمانی در روز ۷دی ماه و همایش بین‌المللی دانشجویان مقاومت ۹دی ماه در […]

رئیس دانشگاه باهنر کرمان از برگزاری یادواره شهید پورجعفری و اجتماع جوانان سلیمانی در دانشگاه شهید باهنر کرمان از امروز خبر داد.

به گزارش فت فتو، طاهردر نشست خبری ستاد برگزاری اردوی راهیان نور مقاومت گفت: یادواره شهید پورجعفری و اجتماع جوانان سلیمانی در روز ۷دی ماه و همایش بین‌المللی دانشجویان مقاومت ۹دی ماه در دانشگاه شهید باهنر برگزار می‌شود.

وی افزود: دومین سالگرد شهید سردار حاج قاسم سلیمانی در روز ۱۲دی ماه با حضور قشر نخبگان و استادان در دانشگاه آزاد، برگزار خواهد شد و همچنین یادواره شهید بیاضی زاده در راستای تبیین شاخص‌های مکتب شهید سلیمانی برگزار خواهد شد.

وی از راه اندازی رشته ادبیات پایداری در مقطع دکتری در این دانشگاه خبر داد و گفت کارهای مقدماتی تأسیس‌ این دوره انجام شده است.

طاهر با اشاره به راه اندازی پژوهشکده مکتب حاج قاسم در دانشگاه گفت: بعد از شهادت سردار، دانشگاه شهید باهنر کرمان توانست یک پژوهشکده را به عنوان پژوهشکده مکتب حاج قاسم در دانشگاه راه اندازی کند و در همین مدت کوتاه این پژوهشکده عملکرد خوبی داشته است.




یادواره شهید پورجعفری و اجتماع جوانان سلیمانی

منبع: صـداوسیـما مرکز کرمان
? یادواره شهید پورجعفری و اجتماع جوانان سلیمانی