یادواره شهید والا مقام علیرضا قربانی در شهر کوهبنان برگزار گردید

بمناسبت هفته دفاع مقدس؛ یادواره شهید والامقام علیرضا قربانی در امامزاده سید سلیمان علیه السلام شهرستان کوهبنان برگزار گردید. به گزارش خبر گزاری بسیج از کرمان؛ مراسم یادواره شهید علیرضا قربانی و ترحیم مادرشهید حسین قاسمی با حضور خانواده های محترم شهدا؛  امام جمعه؛ فرمانده؛ جانشین سپاه؛ مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در محل امامزاده […]

بمناسبت هفته دفاع مقدس؛ یادواره شهید والامقام علیرضا قربانی در امامزاده سید سلیمان علیه السلام شهرستان کوهبنان برگزار گردید.

به گزارش خبر گزاری بسیج از کرمان؛ مراسم یادواره شهید علیرضا قربانی و ترحیم مادرشهید حسین قاسمی با حضور خانواده های محترم شهدا؛  امام جمعه؛ فرمانده؛ جانشین سپاه؛ مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در محل امامزاده سید سلیمان علیه السلام کوهبنان برگزار شد. این مراسم با اجرای گروه سرود به همت بسیجیان پایگاه ثارالله همراه بود.

 

شهید علیرضا قربانی در سال ۱۳۴۹ در خانواده ای متدین و مذهبی در کوهبنان دیده به جهان گشود. در کودکی در اثر حادثه ای از ناحیه سر و پا به شدت آسیب دید به طوری که در راه رفتن دچار مشکل بود و به سختی راه می رفت. اما هیچگاه گلایه و شکوهای از این مشیت الهی نداشت و به خوبی با آن کنار آمده بود.

 

مادر شهید در بیان خاطرات خود از شهید، میگوید :در سن هفت سالگی در اثر تصادف با موتور از ناحیه پا به شدت مجروح شد و به حالت اغما رفت. پس از هفتاد روز لب به سخن گشود و خواهش کرد به علت باز یافتن سلامتی اش به مدت پنج شب در خانه مجلس عزای امام حسین (ع) برگزار شود. وقتی علت را جویا شدیم، گفت: در خواب سیدی را دیدم که آمد و گفت: ما تو را شفا دادیم و به مادرت بگو که برایت پنج شب مجلس روضه در خانه بر پا کند.

 

شهید علیرضا قربانی تحصیلات ابتدایی را در مدرسه کاشانی و دوره راهنمایی را در مدرسه امیرکبیر به پایان رساند و وارد دبیرستان شهید باهنر شد. به علت علاقه شدید به خدمت در جنگ و شوق وصال محبوب ،وقتی در سال دوم دبیرستان تحصیل میکرد، در تاریخ ۲۵ دی ماه ۱۳۶۵به جبهه اعزام شد و در تاریخ ۳۰ دی ۱۳۶۵ در منطقه عملیاتی شلمچه به شهادت رسید.

روحش شاد و یادش گرامی باد

 

 




یادواره شهید والا مقام علیرضا قربانی در شهر کوهبنان برگزار گردید

منبع: خــبرگزاری بســیج
? یادواره شهید والا مقام علیرضا قربانی در شهر کوهبنان برگزار گردید