یادواره شهدای “آبروی محله” گرامیداشت هفته دفاع مقدس در رودبارجنوب

یادواره شهداء، آبروی محله، افتخار کوچه گرامیداشت یادو خاطره شهید گلمراد روهنده با حضور مردم و خانواده شهداء و ایثارگران در روستای پیروز آباد رودبارجنوب برگزار شد. به گزارش خبرنگار فت فتو از رودبارجنوب، ابروی محله، افتخار کوچه گرامیداشت  یاد و خاطره شهید گلمراد روهنده با حضور مردم و خانواده شهدا و ایثارگران در روستای […]

یادواره شهداء، آبروی محله، افتخار کوچه گرامیداشت یادو خاطره شهید گلمراد روهنده با حضور مردم و خانواده شهداء و ایثارگران در روستای پیروز آباد رودبارجنوب برگزار شد.

به گزارش خبرنگار فت فتو از رودبارجنوب، ابروی محله، افتخار کوچه گرامیداشت  یاد و خاطره شهید گلمراد روهنده با حضور مردم و خانواده شهدا و ایثارگران در روستای پیروز آباد رودبارجنوب برگزار شد.

 
علی سالمی رزمنده هشت سال دفاع مقدس با بیان  اینکه یادواره شهدا  یادآور مسیر حرکت این عزیزان برای عزت انقلاب اسلامی است، گفت: اگر امروز ما قدرت و امنیت داریم آن را مدیون خون شهدا می دانیم زیرا امروز جامعه بشری بیش از هر زمان دیگر تشنه معارف مکتب سرخ شهیدان است.
 
سالمی افزود: در برابر خون شهدا رسالتی بر دوش مااست و که برگزاری یادواره ها بهانه ای است تا یادآوری کنیم که رسالت و مسئولیت ما در برابر شهدا چیست.
 
وی گفت: تمام روز های  دفاع مقدس در تمام ابعاد روزهای سختی بودند و هیچ سختی را به سختی آن ۸ سال ندیدم.
 
این رزمنده هشت سال دفاع مقدس بیان کرد: در ماه‌های پایانی جنگ با حمایت شرق و غرب داشت آماده میشد برای باز پس گیری جزایر تا شاید خودش و اربابانش در دنیا روسیاه نشوند و جنگ روز به روز سخت‌تر میشد و رزمندگان اجازه ندادند که حتی یک وجب از خاک این کشور به بیگانگان برسد.
 
 سالمی با بیان اينکه مجروحین و شهدا جلوی چشم همرزمانشان جات می دادند عنوان کرد:  رزمندگان  جان خود را فدا می کردند  تا مناطق تصرف شده را پس بگیرند و از این مملکت دفاع کنند که این امر فرهنگ شهادت طلبی در راه دفاع از میهن و خاک و مرز بوم، بوده است.
 
یادگار هشت سال دفاع مقدس با اشاره به اینکه دفاع از ولایت از ابتدای خلقت بشر وجود داشته و تا خاتم انسان نیز ادامه دارد اذعان کرد : جوانان امروز نیز مانند جوانان هشت سال دفاع مقدس مطیع ولایت فقیه و حامی نظام و انقلاب و حتی مستحکمتر از گذشته هستند و تا زمانی که تفکر شهید و شهادت بر ذهن جوانان ما حاکم است، جامعه ما دچار آسیب نمی شود.
شهید سلیمانی مرد میدان های سخت بود
 
همرزم سردار‌سلیمانی گفت: شهید سلیمانی همیشه خود را فدایی ولایت می‌دانست و رفتار او اتمام حجتی بود برای همه همرزمان و سربازان، همیشه امام و جلودار بود و در وسط میدان و از دل خطر، نیروها و همرزمان را دعوت به مبارزه می‌کرد، هرگز در سنگر نمی‌نشست تا دستور بدهد که بروید در میدان و با دشمنان مبارزه کنید.
 
تصریح کرد: سردار شهید سلیمانی تا پایان راه روی صداقت خود ماند و برای ایران و اسلام افتخار آفرید.
 

 

انتهای پیام/پور حیدر
 




یادواره شهدای “آبروی محله” گرامیداشت هفته دفاع مقدس در رودبارجنوب

منبع:آرمـان
? یادواره شهدای “آبروی محله” گرامیداشت هفته دفاع مقدس در رودبارجنوب