گلبالیست های کرمانی در رده دوم کشور قرار گرفتند

فت فتو/کرمان رییس هیئت ورزش‌های نابینایان و کم بینایان استان کرمان گفت: تیم گلبال گل‌گهر نماینده کرمان در لیگ برتر گلبال با چهار پیروزی و یک شکست در رتبه دوم رده بندی جدول قرار گرفت. «عباس صادق زاده» امروز ۲۲ آبان ماه با اعلام این خبر گفت: رقابت‌های مذکور به میزبانی شهر بابلسر برگزار شد […]

فت فتو/کرمان رییس هیئت ورزش‌های نابینایان و کم بینایان استان کرمان گفت: تیم گلبال گل‌گهر نماینده کرمان در لیگ برتر گلبال با چهار پیروزی و یک شکست در رتبه دوم رده بندی جدول قرار گرفت.

«عباس صادق زاده» امروز ۲۲ آبان ماه با اعلام این خبر گفت: رقابت‌های مذکور به میزبانی شهر بابلسر برگزار شد که تیم گلبال نابینایان سیرجان به عنوان نماینده استان در قالب تیم گل‌گهر در این رقابت ها حضور داشت و توانست با  پیروزی در برابر ابابصیر اصفهان، هیئت جهرم، هیئت تبریز و هیئت اصفهان و قبول یک شکست در برابر تیم شهید هرندی تهران در رتبه دوم جدول رده بندی در دور رفت قرارگیرد .

وی افزود: در رقابت‌های دسته یک لیگ گلبال نیز تیم دوم کرمان متشکل از جوانان و امید در قالب تیم علوم پزشکی کرمان در مسابقات بابلسر حضور یافت که هم اکنون در رده هفتم در دور رفت قرار گرفته و امیدواریم در دور برگشت به رده های بالاتر جدول صعود نماید.

رییس هیئت ورزش‌های نابینایان و کم بینایان استان کرمان افزود: تیم گلبال بانوان کرمان نیز در قالب تیم مس رفسنجان در مسابقات لیگ یک بانوان کشور شرکت کرد که در پایان دور رفت در بابلسر تیم کرمان در رده چهارم جدول قرار گرفت.

وی با اشاره به قدرت و سابقه تیم‌های کرمانی افزود: با رایزنی های انجام شده به احتمال بسیار بالا دور برگشت این مسابقات در استان کرمان و به میزبانی یکی از شهرستانهای کرمان،  سیرجان و یا رفسنجان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام




گلبالیست های کرمانی در رده دوم کشور قرار گرفتند

منبع:ایـسنا
? گلبالیست های کرمانی در رده دوم کشور قرار گرفتند