گروههای جهادی و امکانات سپاه در خدمت سیل زدگان رودبارجنوب

محمدرضا اسفندیاری گفت: سپاه رودبارجنوب با همه توان شامل “تجهیزات و نیرو” برای مهار سیل و کمک به مردم در مناطق سیل زده حضور پیدا کرده است. محمدرضا اسفندیاری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه رودبارجنوب در گفتگو با خبرنگار فت فتو تصریح کرد:  بسیجیان حوزه مقاومت بسیج شهید شوشتری برای امداد رسانی به سیل زدگان […]

محمدرضا اسفندیاری گفت: سپاه رودبارجنوب با همه توان شامل “تجهیزات و نیرو” برای مهار سیل و کمک به مردم در مناطق سیل زده حضور پیدا کرده است.

محمدرضا اسفندیاری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه رودبارجنوب در گفتگو با خبرنگار فت فتو تصریح کرد:  بسیجیان حوزه مقاومت بسیج شهید شوشتری برای امداد رسانی به سیل زدگان روستای نهضت آباد و  خاوری که در پی بارندگی های اخیر دچار خسارت شده اند، به مناطق سیل زده ورود کرده اند.

وی در ادامه عنوان کرد: قبل از وقوع سیل بنا به درخواست ستاد بحران دو دستگاه لودر از سپاه ثارالله استان کرمان برای لایه روبی رودخانه ها و بستن سیلاب ها به مدت یک هفته در اختیار ستاد بحران قرار گرفت.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه رودبارجنوب از آمادگی صد درصدی حوزه های مقاومت و پایگاههای بسیج خبر داد و تشریح کرد: امروز گروه های جهادی به روستای کروچان از توابع جازموریان که ۱۲۰ خانوار گرفتار سیل شدند برای کمک رسانی اعزام شدند.

اسفندیاری افزود: توزیع بسته های غذایی و اسکان اضطراری مردم با همکاری هلال احمر در روستای نهضت آباد انجام شده همچنین با یک دستگاه لودر سیل بند روستاها بسته شد.

وی عنوان کرد: در حال حاضر امدادرسانی به ۱۰ خانوار در روستای گزسردی بخش جازموریان در حال انجام است.
انتهای پیام/قنبری




گروههای جهادی و امکانات سپاه در خدمت سیل زدگان رودبارجنوب

منبع:آرمـان
? گروههای جهادی و امکانات سپاه در خدمت سیل زدگان رودبارجنوب