گردهمایی فرماندهان بسیجی با عنوان «طرح اعتلای بسیج» در کرمان برگزار شد

گردهمایی فرماندهان بسیجی با عنوان «طرح اعتلای بسیج» و رونمایی از سه قرارگاه اجرایی شدن بیانیه گام دوم انقلاب در استان کرمان در حسینیه ثارالله برگزار شد. به گزارش فت فتو از کرمان، گردهمایی فرماندهان بسیجی با عنوان «طرح اعتلای بسیج» و رونمایی از سه قرارگاه اجرایی شدن بیانیه گام دوم انقلاب در استان کرمان […]

گردهمایی فرماندهان بسیجی با عنوان «طرح اعتلای بسیج» و رونمایی از سه قرارگاه اجرایی شدن بیانیه گام دوم انقلاب در استان کرمان در حسینیه ثارالله برگزار شد.

به گزارش فت فتو از کرمان، گردهمایی فرماندهان بسیجی با عنوان «طرح اعتلای بسیج» و رونمایی از سه قرارگاه اجرایی شدن بیانیه گام دوم انقلاب در استان کرمان با حضور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمان، فرمانده سپاه ثارالله استان، فرمانده انتظامی کرمان و جمعی از فرماندهان و بسیجیان عصر روز گذشته ۲۷ مهرماه در محل حسینیه ثارالله استان برگزار شد.

سردار سرلشکر حسین سلامی، فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در این مراسم با تبریک هفته وحدت و میلاد پیامبر(ص)، بیان کرد: استان کرمان سرزمین زنان و مردان مجاهد، سخت‌کوش، صمیمی، صادق، با اخلاص است. این سرزمین بیش از ۶ هزار شهید جاودان تقدیم کرده است.

وی با اشاره به ویژگی‌های سردار سلیمانی، او را یک عارف به تمام معنا و مجاهدی خستگی ناپذیر خواند و گفت: اگر بخواهیم بر حسب زمان جهاد او را رتبه‌بندی کنیم، او چهل سال بی‌وقفه جنگید و هر خط مقدمی برای جبهه اسلام ایجاد می‌شد، او آنجا بود.

سلامی با بیان اینکه مردم قدر این گوهر جاودانه معرفت، عظمت و صلابت الهی را می‌دانند و به آن می‌بالند، تصریح کرد: امروز شهید سلیمانی افتخار همه ما است و هرچه زمان می‌گذرد، حاج‌قاسم زنده‌تر تجلی می‌کند و ستایش برانگیزتر می‌شود و انسان، جاری‌بودن حقیقت وجود او را در مسیر زمان حس می‌کند.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تأکید بر نقش حاج قاسم در حفظ حرمت نوامیس مسلمانان، احیای عزت مسلمانان و مانع شدن سیطره کفار بر مسلمانان، بیان کرد: آن‌هایی که بر حسب محاسبات مادی برنامه‌ریزی می‌کنند همیشه اشتباه می‌کنند، اگر دشمنان فکر می‌کنند با شهادت انسان‌های بزرگ راه تمام و پرچم‌ها بر زمین فرو می‌افتند، اشتباه می‌کنند.

وی افزود: این شکوه عرفانی و نشانه الهی بودن حاج قاسم است. اکثر کسانی که او را می‌ستایند، او را ندیده‌اند، شاید داستان‌های کمی در مورد او شنیده‌اند، اما عاشقانه او را دوست دارند و این زندگی در قلب‌ها و حیات در دل‌ها تنها برای انسان‌های الهی میسر است.

سلامی تصریح کرد: امروز ایران سربلند را با عظمت می‌بینید. امروز در نظام جهانی، ایران صاحب یک صلابت پایدار، شکوه ماندگار و عظمت به رسمیت شناخته شده است. همه از بازی‌های خطرناک با این ملت و امت منصرف شدند. زیرا در میدان این مردم را آزموده‌اند.

وی ادامه داد: ملت امام حسین(ع) که فضائل مکتب عاشورا را در کالبد خود جاری می‌کند، به دشمنان نشان داد که نظام متکی بر اسلام و مکتب اهل‌بیت(ع) هرگز شکست نمی‌خورد و هر کسی در هر میدان سختی با او درگیر شود محکوم به شکست است. امروز شاهدیم که دشمنان بزرگ و صاحب جلالت مادی و شکوه ظاهری در حال زوال هستند و آن‌چه در میانه این نبرد عالم‌گیر در حال درخشش و قد کشیدن است، امت اسلام است که متکی بر نائب امام زمان(عج) و مقام معظم رهبری است.

سلامی با بیان اینکه امتی که چنین استوانه محکمی را برای پایداری عظمت باشکوه اسلام قرار داده شکست نمی‌خورد، افزود: طراحی دشمن برای شکستن ما بسیار خطرناک و جدی بود. اما این ملت از میان همه توطئه‌های خطرناک درخشید. که این به دلیل پیوندخوردن امام و امت با منطق اسلام بود.

وی با بیان اینکه دشمنان می‌دانستند چند عنصر اصیل عامل اصلی قدرت ما است و اگر شکسته شود این ملت فرو می‌ریزد، تصریح کرد: آن‌ها پی برده بودند تا وقتی سرچشمه الهام و قدرت و منبع عظمت وجود دارد و با نفوذ کلامش ملت‌ها را به حرکت وا می‌دارد و اینکه تمرکز همه حملات دشمن روی این مرکز ثقل یعنی امام مسلمین است از این واقعیت ناشی می‌شود که دشمنان می‌دانند هر امتی هنگامی سعادتمند است که به امام خود نگاه کند و از این ستاره درخشان راه را بیابد و آنگاه گم نمی‌شود. دشمنان می‌دانند مادامی که انقلاب اسلامی برخاسته از این ام‌القراء نفوذ می‌کند، تا وقتی این نفوذ وجود دارد این قدرت شکست ناپذیر است و اینجا نقش برجسته حاج‌قاسم روشن می‌شود.

سردار سلامی تأکید کرد: توطئه خطرناک این بود که نفوذ و اتصال معنوی نظام، انقلاب و رهبری را با سایر بلاد قطع و مسلمانان را متفرق و از هم متنفر و منزوی کرده و اتصالات را در جسم اسلام بشکنند. بنابراین قدرت خود را در سوریه، لبنان و غیره به کار گرفتند. اما انقلاب در همه این سرزمین‌ها قدرت آفرید و اسلام در چهره جوانان تجلی یافت و یک مرد میدان وجود داشت که زنجیره قدرت را در جهان اسلام پیوند داد تا دشمنان را در درون این حلقه محاصره و ناکام و ناامید کند.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به بیان نحوه شکل‌گیری داعش و شکست آن پرداخت و گفت: داعش پدیده‌ای است که توسط آمریکا ظهور یافت و انحراف اعتقادی آنان و قدرت نظامی آمریکا یک انفجار و زلزله ایجاد کرد که برخی از حکام در کشورهای دیگر لرزیدند اما یک قلب مطمئن در میانه معرکه حاضر شد. جبهه تشکیل و دشمن را شکست داد و این توطئه خنثی شد.

سلامی با بیان اینکه امروز در لبنان با تدبیر سید مقاومت و حمایت نظام مقدس ما همه توطئه خنثی می‌شود، تأکید کرد: قیام بدون بازگشت توسط مسلمانان شکل گرفته است، اسلام در حال پیروز شدن است.

وی حاج قاسم را زیباترین شهید مقاومت دانست و گفت: دست و پنجه نرم کردن مردم با مشکلات، دشمن را شکست داد و نشان داد که نه سلاح‌ها به کمک آن‌ها آمد و نه تکفیری‌ها، نه محاصره اقتصادی. آن‌ها فکر می‌کردند تهاجم به اصل نظام، حصر اقتصادی، فشار معیشتی و فشار سیاسی می‌تواند در کنار بیماری کرونا مؤثر باشد و شادمان بودند و هنوز کرونا به سمت آنها نرفته بود، می‌گفتند ایران دوام نمی‌آورد، اما خودشان گرفتار شدند و دیگر حرفی برای گفتن ندارند.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه دشمن می‌خواهد ما را خسته و نا امید کند، خطاب به فرماندهان پایگاه‌های بسیج اظهار کرد: چراغ پایگاه‌های بسیج را گرم کنید و هر پایگاه نظام کوچک اسلامی است و ما تن واحد هستیم. جوانان را دریابید. بسیجی باید درمان همه دردها باشد و به داد همه برسد و مانند خورشید به همه گرما بخشد. همه جوانان فرزندان ما هستند و با همه مهربان باشید.

انتهای پیام




گردهمایی فرماندهان بسیجی با عنوان «طرح اعتلای بسیج» در کرمان برگزار شد

منبع:خــبرگزاری بین المللی قــرآن
? گردهمایی فرماندهان بسیجی با عنوان «طرح اعتلای بسیج» در کرمان برگزار شد