گرامی داشت ایام تاریخی در کشور راهگشای برون رفت از مشکلات خواهد بود

حجت الاسلام و المسلمین ابراهیم حمیدی گفت: بزرگداشت ایام تاریخی و عبرت گرفتن از حوادث تاریخی می توان راه های برون رفت بسیاری از مشکلات را تدوین و اجرایی کرد. به گزارش فت فتو؛ حجت الاسلام و المسلمین ابراهیم حمیدی  رییس کل دادگستری استان کرمان با اشاره به این مطلب که بزرگداشت ایام تاریخی و […]

حجت الاسلام و المسلمین ابراهیم حمیدی گفت: بزرگداشت ایام تاریخی و عبرت گرفتن از حوادث تاریخی می توان راه های برون رفت بسیاری از مشکلات را تدوین و اجرایی کرد.

به گزارش فت فتو؛ حجت الاسلام و المسلمین ابراهیم حمیدی  رییس کل دادگستری استان کرمان با اشاره به این مطلب که بزرگداشت ایام تاریخی و عبرت گرفتن از حوادث تاریخی برای ادامه راه دو موضوع مهم است که باید به آن توجه لازم صورت گیرد، گفت: با این اقدامات می توان راه های برون رفت بسیاری از مشکلات را تدوین و اجرایی کرد.

حجت الاسلام و المسلمین ابراهیم حمیدی در مراسم گرامیداشت سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) و نیز گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر در محل دادگستری کل استان کرمان افزود:  بسیاری از حوادث، پیروزی ها، کامیابی ها و ناامیدی ها که پس از پیروزی انقلاب اسلامی رخ داده است برای همه ما عبرت آموز است و باید از این درس ها برای طی کردن ادامه مسیر استفاده کرد.

وی آزادسازی خرمشهر را یکی از رخدادهای تاریخی بسیار مهم برشمرد و تاکید کرد: آزادسازی خرمشهر در دورانی که کشور با امکانات محدود، درگیر جنگی تمام عیار بود و در داخل کشور نیز مسائل سیاسی و … دشواری هایی راایجاد کرده بود، در حقیقت یک معجزه بود واز این رو امام خمینی (ره) فرمودند خرمشهر را خدا آزاد کرد.

نماینده عالی قوه قضاییه در استان کرمان با بیان این مطلب که آزادسازی خرمشهر در حالی انجام شد که در محاسبات مادی آن زمان قابل پیش بینی نبود، یادآور شد: ایمان راسخ رزمندگان اسلام، باورهای دینی مردم و  امید آنها به موفقیت در این عملیات و پشتیبانی مردم از عواملی بود که این پیروزی بزرگ را محقق ساخت و مقدمه ای برای سایر پیروزی ها شد.

حجت الاسلام و المسلمین حمیدی سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) را نیز گرامی داشت و گفت: آن امام همام فرموده اند که ای شیعیان ما، آبرو و زینت ما باشید، باعث ننگ و بی آبرویی ما نباشید و با مردم خوب صحبت کنید و با توجه به این فرمایش انتظار می رود که همه ما در رفتار شخصی و اجتماعی خود به نحوی عمل کنیم که مایه زینت ائمه اطهار(ع)باشیم.

وی تاکید کرد: در رفتار اداری و سازمانی نیز باید این فرمایش را نصب العین قرار داده و به گونه ای عمل کنیم که  امام صادق (ع) و سایر اهل بیت عصمت و طهارت و نیز امام زمان (عج)  به وجود ما افتخار کنند و ما را باعث آبرومندی خود بدانند.

انتهای پیام/ رسول




گرامی داشت ایام تاریخی در کشور راهگشای برون رفت از مشکلات خواهد بود

منبع:آرمـان
? گرامی داشت ایام تاریخی در کشور راهگشای برون رفت از مشکلات خواهد بود