کی‌روش برنامه نیم فصل لیگ برتر را تغییر داد

به گزارش خبرنگار گروه ورزش فت فتو، سرمربی جدید تیم ملی کشورمان روز گذشته نشستی بین کارلوس کی‌روش، مهدی محمد‌نبی و منصور قنبرزاده، نایب‌رئیس اول و دوم فدراسیون فوتبال به‌همراه محمدرضا کشوری، سرپرست سازمان لیگ و سهیل مهدی برگزار شد و تا در مورد برنامه نیم فصل اول لیگ برتر تصمیم‌گیری شود. مهمترین اتفاق در […]

به گزارش خبرنگار گروه ورزش فت فتو، سرمربی جدید تیم ملی کشورمان روز گذشته نشستی بین کارلوس کی‌روش، مهدی محمد‌نبی و منصور قنبرزاده، نایب‌رئیس اول و دوم فدراسیون فوتبال به‌همراه محمدرضا کشوری، سرپرست سازمان لیگ و سهیل مهدی برگزار شد و تا در مورد برنامه نیم فصل اول لیگ برتر تصمیم‌گیری شود.

مهمترین اتفاق در این نشست تغییراتی بود که کی‌روش در برنامه نیم فصل رقابت‌های لیگ برتر ایجاد کرد. این در حالی بود که پیش از این دراگان اسکوچیچ با سازمان لیگ توافق کرده بود قبل از آغاز اردوی نهایی تیم ملی برای مسابقات جام جهانی قطر، نیم فصل اول لیگ برتر به اتمام برسد.

کی‌روش نه تنها این برنامه را قبول نکرد بلکه خواست ادامه بازی‌های لیگ برتر با نظر او برنامه‌ریزی شود. از این‌رو مقرر شد برنامه سه هفته پیش‌روی لیگ برتر از سوی سهیل مهدی به کی‌روش اعلام شود و بعد از تایید او در اختیار باشگاه‌‌ها قرار بگیرد.

انتهای پیام/




کی‌روش برنامه نیم فصل لیگ برتر را تغییر داد

منبع:آنـــا
? کی‌روش برنامه نیم فصل لیگ برتر را تغییر داد