کمک مومنانه/اهدای ۳۰ سری جهیزیه به نوعروسان کوهبنانی

همزمان با سالروز ولادت مولای متقیان امام علی(ع) ۳۰ سری جهیزیه به کمک خیران به نوعروسان نیازمند شهرستان کوهبنان اهدا شد. به گزارش فت فتواز کرمان، همزمان با سالروز ولادت با سعادت مولای متقیان مراسم اهدای ۳۰ سری جهیزیه به زوج های کوهبنانی با حضور مسؤولان برگزار شد.   حجت‌الاسلام مرتضی جعفری امام جمعه کوهبنان […]

همزمان با سالروز ولادت مولای متقیان امام علی(ع) ۳۰ سری جهیزیه به کمک خیران به نوعروسان نیازمند شهرستان کوهبنان اهدا شد.

به گزارش فت فتواز کرمان، همزمان با سالروز ولادت با سعادت مولای متقیان مراسم اهدای ۳۰ سری جهیزیه به زوج های کوهبنانی با حضور مسؤولان برگزار شد.

 

حجت‌الاسلام مرتضی جعفری امام جمعه کوهبنان با تبریک ولادت با سعادت مولای متقیان گفت: در دین مبین اسلام بر کمک به دیگران خصوصا افراد کم‌بضاعت سفارش فراوان شده و نبی مکرم اسلام (ص) و ائمه اطهار در این امر پیش‌قدم بودند.

 

امام جمعه کوهبنان افزود: با عنایت به منویات مقام معظم رهبری از زمان شیوع ویروس کرونا کمک‌های مومنانه رونق بیشتری پیدا کرد و شاهد خدمات ارزشمند خیران، سپاه پاسداران، دفتر امام جمعه، بسیجیان، مراکز خیریه و نیکوکاری در عرصه کمک‌های مومنانه هستیم.

 

وی بیان داشت: هفدهمین مرحله کمک های مومنانه در شهرستان کوهبنان در حال اجراست که در این مرحله به‌همت نماینده مردم شهرستان در مجلس شورای اسلامی سی سری جهیزیه به نوعروسان شهرستان اهدا می‌شود.

 

 عفت شریعتی‌کوهبنانی نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس نیز اظهار کرد: در راستای عمل به منویات مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) تسهیل ازدواج و نهادینه‌کردن فرهنگ ازدواج آسان برای حمایت از نوعروسان کوهبنانی تصمیم به اهدای جهیزیه گرفته شد.

 

وی عنوان کرد: ۳۰ سری جهیزیه با همت خیران بزرگواری که همیشه دراین امر مهم و سایر امور مشابه پیش‌گام واهتمام اکمل را داشته و دارند، تهیه شده که در چند مرحله به نوعروسان کم‌بضاعت در مناطق مختلف شهرستان کوهبنان توزیع می‌شود.

 

نماینده مردم شهرستان های زرند و کوهبنان افزود: به‌منظور حمایت از تولید داخلی همه اقلام تهیه شده کاملا باارزش و شامل یخچال، لباسشویی، اجاق‌گاز طرح‌ فر، جاروبرقی، دو تخته فرش ۶متری، ظروف آشپزخانه، پتو، پنکه دیجیتال دوکاره، سرویس قابلمه و… هستند.

 

وی تصریح کرد: خانواده‌ها باید ضمن پرهیز از مهریه‌های سنگین، جهیزیه گران‌قیمت و جشن‌های پرهزینه تلاش کنند تا جوانان بدون دغدغه و با کمترین امکانات، زندگی مشترک خود را آغاز کنند.

 

 




کمک مومنانه/اهدای ۳۰ سری جهیزیه به نوعروسان کوهبنانی

منبع: خــبرگزاری بســیج
? کمک مومنانه/اهدای ۳۰ سری جهیزیه به نوعروسان کوهبنانی