کمک‌های مومنانه ارتش به نیازمندان جیرفت و کهنوج

در دومین مرحله رزمایش کمک‌های مؤمنانه ارتش در هفته دفاع مقدس، با همکاری کمیته امداد ۲۵۰سری جهیزیه و ۱۲۰۰بسته معیشتی بین خانواده‌های نیازمند توزیع شد. به گزارش فت فتو، در این رزمایش با عنوان “لبیک یا امام خامنه ای” ۲۵۰سری جهیزیه و ۱۲۰۰بسته معیشتی و نوشت افزار بین خانواده های نیازمند با همکاری کمیته امداد […]

در دومین مرحله رزمایش کمک‌های مؤمنانه ارتش در هفته دفاع مقدس، با همکاری کمیته امداد ۲۵۰سری جهیزیه و ۱۲۰۰بسته معیشتی بین خانواده‌های نیازمند توزیع شد.

به گزارش فت فتو، در این رزمایش با عنوان “لبیک یا امام خامنه ای” ۲۵۰سری جهیزیه و ۱۲۰۰بسته معیشتی و نوشت افزار بین خانواده های نیازمند با همکاری کمیته امداد و قرارگاه منطقه ای جنوب شرق ارتش توزیع شد.

فرمانده قرارگاه منطقه ای جنوب شرق ارتش هم گفت: در  این رزمایش ۲۵۰سری جهیزیه شامل هر سری ۱۴قلم کالای اساسی منزل به ارزش ۷۵میلیارد ریال و ۱۲۰۰بسته معیشتی و نوشت افزار به ارزش ۵۴میلیارد ریال با همکاری ارتش و کمیته امداد استان کرمان تهیه و بین خانواده های مناطق محروم کهنوج و جیرفت توزیع می شود.

به گفته سرهنگ ستاد، علی سیفی فرمانده آماد و پشتیبانی جنوبشرق نیروی زمینی ارتش این محموله ها با ۹دستگاه خودروهای سنگین ارتش به جیرفت و کهنوج ارسال و از طریق کمیته امداد بین جامعه هدف توزیع می‌شود.

یحیی صادقی مدیرکل کمیته امداد استان کرمان با یادآوری برگزاری ۲۳رزمایش خدمت رسانی با همکاری کمیته امداد و ارتش در استان کرمان از ابتدای شیوع ویروس کرونا افزود: خدمات رسانی به نیازمندان در دورترین نقاط محروم قطعا باعث تزریق امید بین این خانواده ها خواهد شد.

 

دانلود

کد ویدیو




کمک‌های مومنانه ارتش به نیازمندان جیرفت و کهنوج

منبع:صـداوسیـما مرکز کرمان
? کمک‌های مومنانه ارتش به نیازمندان جیرفت و کهنوج