کشف ۸۰ میلیارد کالای قاچاق در طرح ۳ روزه پلیس کرمان

فرمانده انتظامی استان کرمان با اشاره به اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا گفت: در این طرح انواع کالای قاچاق به ارزش ۸۰ میلیارد ریال کشف شد. به گزارش خبرنگار  . فت فتو از کرمان، سردار عبدالرضا ناظری، فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: یکی از اولویت‌های ماموریتی ناجا در سال جاری برخورد با قاچاق کالا و به ویژه […]

فرمانده انتظامی استان کرمان با اشاره به اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا گفت: در این طرح انواع کالای قاچاق به ارزش ۸۰ میلیارد ریال کشف شد.

به گزارش خبرنگار  . فت فتو از کرمان، سردار عبدالرضا ناظری، فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: یکی از اولویت‌های ماموریتی ناجا در سال جاری برخورد با قاچاق کالا و به ویژه طی این ایام اخیر بنا به فرمایشات مقام معظم رهبری در حوزه دارو و توزیع اقلام درمانی خارج از شبکه یا قاچاق است که این مهم طی اجرای یک طرح ضربتی در دستور کار پلیس امنیت اقتصادی قرار گرفت.

او افزود: در همین رابطه ماموران انتظامی طی اجرای یک طرح حدودا ۳ روزه با همکاری دانشگاه علوم پزشکی یک باند توزیع داروی قاچاق را شناسایی و در بازرسی از محل نگهداری این اقلام، ۲۵ نمونه انواع دارو شامل ۲۵ هزار قلم که عمده آن مربوط به مداوای بیماران کرونایی بودند را کشف و در این رابطه ۲ متهم را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان کرمان بیان داشت: طی این طرح و با تلاش بی وقفه همکارانم انواع لوازم خانگی، لوازم آرایشی و بهداشتی، دارو و برخی اقلام خوراکی و مصرفی دیگر که در مجموع ارزش آن‌ها از سوی کارشناسان بیش از ۸۰ میلیارد ریال برآورد شد، کشف و در این رابطه ۸۵ متهم با هماهنگی عزیزان دستگاه قضایی دستگیر شدند.

سردار ناظری با اشاره به توقیف ۳۳ دستگاه انواع خودروی سبک و سنگین و تشکیل ۸۲ فقره پرونده در رابطه با این کشفیات تصریح کرد: اجرای این گونه طرح‌ها همراستا با فرمایشات مقام معظم رهبری و با توجه به شرایط خاص ناشی از بیماری کرونا با جدیت تداوم خواهد داشت و قطعا با همکاری خوب شهروندان با پلیس نتایج ارزشمندتری نیز حاصل خواهد شد.

انتهای پیام/س




کشف ۸۰ میلیارد کالای قاچاق در طرح ۳ روزه پلیس کرمان

منبع:باشــگاه خبرنگاران
? کشف ۸۰ میلیارد کالای قاچاق در طرح ۳ روزه پلیس کرمان