کشف ۴۷ هزار و ۶۰۰ نخ سیگار قاچاق در کهنوج

سرهنگ احمد یوسفی با اشاره به اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در کهنوج و نتایج خوب آن از کشف ۴۷ هزار و ۶۰۰ نخ سیگار قاچاق در کهنوج خبر داد. به گزارش خبرنگار . فت فتو از کرمان، سرهنگ حیدر احمدیوسفی، سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان کهنوج گفت: به منظور ارتقای امنیت عمومی، طرحی به مدت ۴ روز در […]

سرهنگ احمد یوسفی با اشاره به اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در کهنوج و نتایج خوب آن از کشف ۴۷ هزار و ۶۰۰ نخ سیگار قاچاق در کهنوج خبر داد.

به گزارش خبرنگار . فت فتو از کرمان، سرهنگ حیدر احمدیوسفی، سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان کهنوج گفت: به منظور ارتقای امنیت عمومی، طرحی به مدت ۴ روز در نقاط مختلف و از قبل تعین شده شهرستان کهنوج اجرا شد.

او با بیان اینکه اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در شهرستان کهنوج، دستاورد‌های خوبی در این حوزه داشته است. به کشف ۴۸۲ کیلو و ۶۵۰ گرم تریاک و دستگیری ۹ قاچاقچی و خرده فروش موادمخدر در این طرح اشاره کرد و افزود: دستگیری دارندگان سلاح و عامل تیراندازی و کشف چندین قبضه سلاح غیر مجاز و مهمات ممنوعه از دیگر دستاورد‌های این طرح بود.

این مقام انتظامی افزود:در مسیر این طرح، کشف ۴۷ هزار و ۶۰۰ نخ سیگار قاچاق، ۲ هزار و ۷۰۰ لیتر گازوئیل قاچاق و کشف ۴۲ فقره انواع سرقت را داشته ایم که بدین منظور ۴۴ متهم تحت تعقیب، ۹ سارق و ۴ قاچاقچی کالا دستگیر و ۱۷ دستگاه وسیله نقلیه متخلف توقیف و روانه پارکینگ شدند.

انتهای پیام/ م




کشف ۴۷ هزار و ۶۰۰ نخ سیگار قاچاق در کهنوج

منبع:باشــگاه خبرنگاران
? کشف ۴۷ هزار و ۶۰۰ نخ سیگار قاچاق در کهنوج