کشف ۳۴ هزار قلم لوازم آرایشی قاچاق درکرمان

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان کرمان از کشف ۳۴ هزارو ۹۶۲ قلم لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق درعملیات ماموران این پلیس خبر داد. به گزارش . فت فتو از کرمان،  سرهنگ حمیدرضا میرحبیبی، سرپرست پلیس امنیت اقتصادی استان کرمان گفت: مأموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز این پلیس با اقدامات فنی و پلیسی از دپوی مقادیری […]

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان کرمان از کشف ۳۴ هزارو ۹۶۲ قلم لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق درعملیات ماموران این پلیس خبر داد.

به گزارش . فت فتو از کرمان،  سرهنگ حمیدرضا میرحبیبی، سرپرست پلیس امنیت اقتصادی استان کرمان گفت: مأموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز این پلیس با اقدامات فنی و پلیسی از دپوی مقادیری لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق در یک باب مغازه در شهر کرمان مطلع و موضوع را در دستور کار قرار دادند.

او افزود: ماموران مغازه مورد نظر را شناسایی و در بازرسی از محل ۳۴ هزار و ۹۶۲ قلم انواع لوازم آرایشی و بهداشتی فاقد هرگونه مجوز قانونی را کشف و یک متهم را  دستگیر کردند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش کالا‌های کشف شده را ۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اعلام کردند، از مردم خواست: برای کمک به اقتصاد و آرامش جامعه در صورت اطلاع از این گونه موارد بلافاصله مراتب را از طریق تماس با شماره ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/ح




کشف ۳۴ هزار قلم لوازم آرایشی قاچاق درکرمان

منبع:باشــگاه خبرنگاران
? کشف ۳۴ هزار قلم لوازم آرایشی قاچاق درکرمان