کشف ۲۲ میلیارد نهاده‌های دامی در کرمان

اخبار انتظامی امروز شنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ استان کرمان را در سایت استانی فت فتو کرمان ببینید. رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان کرمان از کشف ۱۵۰ تن انواع نهاده‌های دامی احتکار شده به ارزش ۲۲ میلیارد ریال در یک انبار خبر داد. سرهنگ حمیدرضا میرحبیبی گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان در پی گزارش‌های مردمی […]

اخبار انتظامی امروز شنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ استان کرمان را در سایت استانی فت فتو کرمان ببینید.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان کرمان از کشف ۱۵۰ تن انواع نهاده‌های دامی احتکار شده به ارزش ۲۲ میلیارد ریال در یک انبار خبر داد.

سرهنگ حمیدرضا میرحبیبی گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان در پی گزارش‌های مردمی با فوریت‌های پلیس ۱۱۰ از احتکار انواع نهاده‌های دامی در انباری واقع در حاشیه شهر کرمان، موضوع را در دستور کار قرار دادند.

او می‌گوید: ماموران با هماهنگی قضائی و باهمکاری کارشناسان جهاد کشاورزی از انبار مورد نظر بازدید، و در مجموع ۱۵۰ تن انواع نهاده‌های دامی بدون مجوز که به منظور احتکار در این مکان نگهداری می‌شد، را کشف کردند.

به گفته رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان یک متهم در این عملیات دستگیر شد و کارشناسان ارزش این کالای احتکاری را بیش از ۲۲ میلیارد ریال برآورد کردند، که قطعا نگهداری غیرمجاز و فروش آن‌ها در مواقع نیاز کشاورزان و دامداران هزینه‌های بیشتری را بر این قشر جامعه تحمیل خواهد کرد.

دستگیری عاملان نزاع و درگیری دسته جمعی در نرماشیر

جانشین انتظامی شهرستان نرماشیر از دستگیری ۳ نفر از عاملان نزاع و درگیری دسته جمعی در این شهرستان خبر داد.

سرگرد علیرضا علی آبادی گفت: در پی وقوع نزاع و درگیری دسته جمعی منجر به تیراندازی و چاقو کشی و ایجاد خسارت در یکی از روستا‌های شهرستان، بلافاصله دستگیری عاملان این نزاع در دستور کار ماموران پلیس امنیت عمومی قرار گرفت.

او می‌گوید:در این رابطه کمتر از ۲۴ ساعت ۳ نفر از افرادی که سرکرده و عامل این درگیری بودند شناسایی و پس از هماهنگی قضایی طی چند عملیات ضربتی دستگیر شدند.

جانشین انتظامی نرماشیر گفت: تعدادی سلاح سرد و ۲ قبضه سلاح شکاری از این متهمان کشف شد و برابر پرونده‌های تشکیل شده در واحد‌های انتظامی این شهرستان، نزاع و درگیری یکی از جرائم پر تعداد در سطح شهرستان است که می‌تواند عواقب شوم و غیر قابل جبرانی برای افراد درگیر و یا دیگر شهروندان به وجود آورد از اینرو از همگان به ویژه از قشر جوان می‌خواهیم هیچگاه برای حل اختلاف و مسائل به خشونت متوسل نشوند.

فت فتو کرمان کرمان




کشف ۲۲ میلیارد نهاده‌های دامی در کرمان

منبع: باشــگاه خبرنگاران
? کشف ۲۲ میلیارد نهاده‌های دامی در کرمان