کشف ۲۰ فقره سرقت از منازل در رفسنجان/ امنیت شهروندان خط قرمز پلیس

فت فتو/کرمان جانشین فرمانده انتظامی رفسنجان خط قرمز پلیس را امنیت شهروندان دانست و گفت: در ادامه طرح ارتقا امنیت اجتماعی در رفسنجان ۲۰ مورد سرقت از منازل کشف و سارقان دستگیر شدند. سرهنگ عبدالعلی روانبخش ظهر امروز ۲۰ شهریورماه در جمع خبرنگاران در رفسنجان اظهار کرد: در ادامه اقدامات خیلی خوبی که همکارانم در […]

فت فتو/کرمان جانشین فرمانده انتظامی رفسنجان خط قرمز پلیس را امنیت شهروندان دانست و گفت: در ادامه طرح ارتقا امنیت اجتماعی در رفسنجان ۲۰ مورد سرقت از منازل کشف و سارقان دستگیر شدند.

سرهنگ عبدالعلی روانبخش ظهر امروز ۲۰ شهریورماه در جمع خبرنگاران در رفسنجان اظهار کرد: در ادامه اقدامات خیلی خوبی که همکارانم در فرماندهی انتظامی شهرستان رفسنجان در چند ماه اخیر در بحث برخورد با جرایم به‌ویژه جرایم خشن انجام دادند، کشفیات خوبی صورت گرفته است.

وی افزود: اخیرا در پی سرقت‌های به عنف و عادی که توسط چهار سارق از افراد مسن و دارای تمکن مالی صورت گرفته بود، طی اقدامات شبانه‌روزی طلاعاتی و میدانی این باند سرقت متلاشی و اعضای آن دستگیر شدند و به ۶ مورد از این سرقت‌ها که انجام شده بود اعتراف و اموال مسروقه و موتورسیکلت‌هایی که با آن اقدام به سرقت می‌کردند نیز کشف شد. در این طرح ۲۰ مورد سرقت منزل کشف شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان کرمان در ادامه تأکید کرد: پلیس برخورد جدی با افرادی که امنیت شهروندان را به هم بزنند خواهد داشت، چراکه خط قرمز پلیس امنیت شهروندان است و زمانی که یک اتفاق در سطح استان رخ می‌دهد از فرمانده انتظامی استان تا سلسله مراتب مرتب رصد می‌کنند و نمی‌گذاریم به امنیت فراهم شده خدشه‌ای وارد شود. امیدواریم دستگاه قضایی شدیدترین برخورد را با مجرمان داشته باشد.

وی به شهروندان توصیه کرد که اموال قیمتی، طلا و جواهرات را در منزل نگهداری نکنند چون سارقان رصد می‌کنند و با شناسایی از قبل اقدام به سرقت می‌کنند.

انتهای پیام




کشف ۲۰ فقره سرقت از منازل در رفسنجان/ امنیت شهروندان خط قرمز پلیس

منبع: ایـسنا
? کشف ۲۰ فقره سرقت از منازل در رفسنجان/ امنیت شهروندان خط قرمز پلیس