کشف محموله سنگین مواد مخدر و مشروبات الکلی در سیرجان

میثم دریابیگی گفت: سربازان گمنام امام زمان (عج) سیرجان پس از اطلاع و اشراف بر باند تهیه و توزیع مشروبات الکلی خارجی بیش از ۱۳۰۰ قوطی و بطری مشروبات الکلی کشف و ضبط کردند که در این رابطه یک متهم دستگیر شد. روابط عمومی دادسرا شهرستان سیرجان در گفت و گو با خبرنگار فت فتو؛ […]

میثم دریابیگی گفت: سربازان گمنام امام زمان (عج) سیرجان پس از اطلاع و اشراف بر باند تهیه و توزیع مشروبات الکلی خارجی بیش از ۱۳۰۰ قوطی و بطری مشروبات الکلی کشف و ضبط کردند که در این رابطه یک متهم دستگیر شد.

روابط عمومی دادسرا شهرستان سیرجان در گفت و گو با خبرنگار فت فتو؛ در تشریح این خبر گفت: در پی رصد اطلاعاتی چند ماهه سربازان گمنام امام زمان (عج) یک باند تهیه و توزیع مشروبات الکلی خارجی در سیرجان شناسایی شد.

میثم در یا بیگی بیان کرد: سربازان گمنان امام زمان (عج) پس از یکسری کار اطلاعاتی و اشراف بر باند تهیه وتوزیع مشروبات الکلی خارجی بیش از ۱۳۰۰ قوطی و بطری مشروبات الکلی را از مخفیگاه این باند بزرگ توزیع مشروبات الکلی در سیرجان کشف و ضبط کردند.

وی گفت: ارزش مشروبات مکشوفه حدود یک میلیارد تومان برآورد شده است و بر اساس قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز، مجازات بزه ارتکابی با توجه به حجم مشروبات مکشوف ۲ تا ۵ سال حبس و جزای نقدی معادل ۷ تا ۱۰ برابر ارزش کالای قاچاق ممنوعه می باشد.

میثم دریابیگی بیان کرد: ماموران اداره اطلاعات شهرستان سیرجان در حین بازرسی از انبار مشروبات الکلی ،۸۰۰ کیلو موادمخدر از نوع حشیش در خودرویی که در حیاط منزل پارک بوده کشف کردند.

گفتنی است در این رابطه یک نفر دستگیر و یک دستگاه پژو پارس توقیف شده است.
انتهای پیام/سعید




کشف محموله سنگین مواد مخدر و مشروبات الکلی در سیرجان

منبع:آرمـان
? کشف محموله سنگین مواد مخدر و مشروبات الکلی در سیرجان