کشف بقایای ۲ جسد در تانکر آب/ هویت اجساد شناسایی شد

سیرجان – دادستان عمومی و انقلاب سیرجان با اشاره به کشف بقایای ۲ جسد در تانکر آبی در شهرستان سیرجان گفت: هویت این اجساد شناسایی شده و فرضیه قتل در این پرونده منتفی است. به گزارش فت فتو به نقل از روابط عمومی دادگستری کرمان، محسن نیک‌ورز با اشاره به کشف بقایای جسد زن و […]

سیرجان – دادستان عمومی و انقلاب سیرجان با اشاره به کشف بقایای ۲ جسد در تانکر آبی در شهرستان سیرجان گفت: هویت این اجساد شناسایی شده و فرضیه قتل در این پرونده منتفی است.

به گزارش فت فتو به نقل از روابط عمومی دادگستری کرمان، محسن نیک‌ورز با اشاره به کشف بقایای جسد زن و مردی میانسال در تانکر آب یکی از شرکت‌های پیمانکاری معدنی در این شهرستان طی روزهای اخیر، گفت: بر اساس تحقیقات پلیس آگاهی این افراد در زمستان ۱۳۹۸ فوت شده‌اند و فرضیه قتل در این پرونده منتفی شده است.

نیک‌ورز با بیان اینکه براساس پیگیری‌های تخصصی پلیس آگاهی، هویت این اجساد شناسایی شده و مربوط به دو معتاد متجاهر است، گفت: یکی از این افراد از اهالی استان کرمان نبوده و برای انجام کار وارد شهرستان سیرجان شده است.

وی بیان کرد: به احتمال قوی این افراد به دلیل مصرف مواد مخدر فوت شده‌اند و دلیل جنایی و قتل در این پرونده مطرح نیست.

دادستان عمومی و انقلاب سیرجان اظهار داشت: با کشف این اجساد شایعاتی در فضای مجازی درباره استفاده طولانی از این تانکر برای آب شرب کارگران معدن مذکور مطرح شده که تمامی این شایعات رد شده و اعلام می‌شود که بر اساس گفته مسئولان یکی از شرکت‌های پیمانکار، این تانکر که قبلاً در یک مکان متروکه بوده و از آن استفاده نمی شده است، به تازگی برای آب پاشی محیط معدن خریداری شده و قبل از استفاده و هنگام تنظیف داخل آن، کارگران متصدی، ۲ جسد اسکلتی با لباس را داخل این تانکر مشاهده کرده و به مسئولان شرکت خبر داده‌اند و پیگیری‌های بعدی انجام شده است.

وی بیان کرد: در راستای ساماندهی معتادین متجاهر، مرکز درمان اجباری معتادین متجاهر ماده ۱۶ سیرجان در سال گذشته با پیگیری دادستانی سیرجان و با همکاری بهزیستی، دانشگاه علوم پزشکی و سایر دستگاه‌های مربوطه راه اندازی شده است.

کد خبر ۵۲۹۴۴۱۳




کشف بقایای ۲ جسد در تانکر آب/ هویت اجساد شناسایی شد

منبع:مــهر
? کشف بقایای ۲ جسد در تانکر آب/ هویت اجساد شناسایی شد