کشف انبار احتکار شیر خشک در کرمان 

کرمان- فت فتو- رییس پلیس امنیت اقتصادی استان کرمان از کشف یک انبار حاوی بیش از ۵ هزار قوطی شیر خشک احتکاری و دستگیری یک متهم خبر داد. به گزارش فت فتو به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ حمیدرضا میرحبیبی روز پنجشنبه افزود: در راستای مبارزه با احتکار کالا بخصوص کالاهای اساسی، ماموران اداره […]

کرمان- فت فتو- رییس پلیس امنیت اقتصادی استان کرمان از کشف یک انبار حاوی بیش از ۵ هزار قوطی شیر خشک احتکاری و دستگیری یک متهم خبر داد.

به گزارش فت فتو به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ حمیدرضا میرحبیبی روز پنجشنبه افزود: در راستای مبارزه با احتکار کالا بخصوص کالاهای اساسی، ماموران اداره مبارزه با جرائم اقتصادی در پی اقدامات اطلاعاتی خود از وجود یک انبار حاوی شیر خشک احتکاری در یکی از نقاط شهر کرمان مطلع شدند و موضوع را در دستور کار قرار دادند.
وی ادامه داد:  ماموران با هماهنگی قضایی و با همکاری معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی استان در بازرسی از این انبار ۵ هزار و ۵۴۴ قوطی شیر خشک احتکاری را کشف کردند.

به گفته وی این اقلام براساس نظر کارشناسان بیش از ۲ میلیارد و ۵۵۱ میلیون ریال ارزش گذاری شد.
این مقام انتظامی تصریح کرد: باتوجه به ثبت نشدن این انبار در سامانه جامع انبارها احتکار بودن آنها محرز، این انبار برابر دستور قضایی پلمب و یک متهم نیز در این زمبنه دستگیر و تحویل مراجع قضایی شد.




کشف انبار احتکار شیر خشک در کرمان 

منبع: ایرنـا
? کشف انبار احتکار شیر خشک در کرمان