کسب مقام سوم مسابقات قصه گویی استان توسط نوجوان قصه گوی اناری

۱۶مهرماه همزمان با هفته ملی کودک، بیست‌وچهارمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی در کرمان برگزار شد. به گزارش فت فتو؛پس از پالایش اولیه ۱۶۵ اثر از سراسر استان که به دبیرخانه جشنواره استان رسید، ۳۰ اثر به مرحله استانی راه پیدا کردند و قصه گویان در این مرحله طی دو روز به رقابت پرداختند و از این […]

۱۶مهرماه همزمان با هفته ملی کودک، بیست‌وچهارمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی در کرمان برگزار شد.

به گزارش فت فتو؛پس از پالایش اولیه ۱۶۵ اثر از سراسر استان که به دبیرخانه جشنواره استان رسید، ۳۰ اثر به مرحله استانی راه پیدا کردند و قصه گویان در این مرحله طی دو روز به رقابت پرداختند و از این تعداد ۱۳ اثر به مرحله منطقه‌ای معرفی خواهند شد.

یلدا میرکی اناری عضو کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مرکز انار و مجری و قصه گوی رادیو اینترنتی صدای انار در این دوره از مسابقات در گروه سنی نوجوان با قصه «زموی زرنگ»  رتبه سوم را کسب و به مسابقات منطقه ای راه یافت.

بنابر این خبر، با اعلام هیات داوران متشکل از زهرا استاد نارویی، فریبا اسماعیلیان‌افشار و طیبه اعتمادی، در بخش ملی و گروه سنی بزرگسال به ترتیب فاطمه اعلایی‌فرد  با قصه «قدرت کم‌زهره»، احسان بحرینی با قصه «کک به تنور» و آرام امینی با قصه «سرتاجر» رتبه اول تا سوم و در گروه سنی نوجوان مریم منصوری با قصه «جیگوری»، نازنین‌زهرا خواجویی با قصه «گلنسا» و یلدا میرکی اناری با قصه «زموی زرنگ» رتبه اول تا سوم را کسب کردند.

این در حالی است که، لیلی خسروی با قصه «زنان قهرمان» رتبه اول و سیدعلی حسینی‌نسب «رزم سهراب و رستم» رتبه دوم گروه سنی بزرگسال بخش آیینی‌سنتی و فاطمه‌زهرا سالاری با قصه «بستور»، فاطمه‌زهرا علی‌توکلی با قصه «رزم رستم و سهراب» و ایلیا کیخواه «نقل رستم» رتبه اول تا سوم گروه سنی نوجوان بخش آیینی‌سنتی را به خود اختصاص دادند.

همچنین، صغری خواجویی‌نژاد با قصه «مشتی گلین خانم» برگزیده بخش پدربزرگ و مادربزرگ‌های استان کرمان اعلام شد و سمیه امیرتیموری با قصه «من می‌ترسم» در قصه‌گویی زبان اشاره به عنوان برگزیده به مرحله بعدی راه یافت.




کسب مقام سوم مسابقات قصه گویی استان توسط نوجوان قصه گوی اناری

منبع: انــارما
?کسب مقام سوم مسابقات قصه گویی استان توسط نوجوان قصه گوی اناری : اخبار استان کرمان – ورزشی