کرمان ۱۰ دی ماه میزبان جشنواره سلیمان سلامت می‌شود

تهران – فت فتو – دبیر جشنواره فیلم مستند سلیمان سلامت گفت: این رویداد با توجه به فرامین ارزشمند مقام معظم رهبری و همچنین تاکید وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مبنی بر مستندسازی تلاش ها و ایثارگری های نیروهای بهداشتی و درمانی، ۱۰ دی ماه در کرمان برگزار می‌شود. به گزارش فت فتو از […]

تهران – فت فتو – دبیر جشنواره فیلم مستند سلیمان سلامت گفت: این رویداد با توجه به فرامین ارزشمند مقام معظم رهبری و همچنین تاکید وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مبنی بر مستندسازی تلاش ها و ایثارگری های نیروهای بهداشتی و درمانی، ۱۰ دی ماه در کرمان برگزار می‌شود.

به گزارش فت فتو از وبدا، محمد هاشمی با اشاره به اجرای گام چهارم بسیج ملی مقابله با کرونا تحت عنوان طرح شهید حاج قاسم سلیمانی در کشور اظهار داشت: در این طرح اقدامات بسیار ارزشمندی با همراهی و همکاری گروه های مردمی، جهادی، نظامی و دستگاه هایی مانند سازمان بسیج مستضعفین، هلال احمر و نهادهای مردم نهاد در کشور انجام شد.

وی افزود: این طرح که به شیوه محله و خانواده محور و به منظور مدیریت و کنترل پاندمی کرونا در سراسر کشور اجرا شد، اقدامی ارزشمند و کم نظیری بود که می تواند الگوی خوبی برای مدیریت بحران ها باشد. در این طرح، دانشگاه ها و دانشکده های علوم پزشکی به عنوان بازوهای اجرایی وزارت بهداشت با همکاری نهادهای مختلف به ویژه سازمان بسیج مستضعفین، صحنه های زیبایی از همدلی و همراهی برای کنترل و کاهش مرگ و میر ناشی از ابتلا به کرونا را خلق کردند.

سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت به ثبت و مستندسازی اقدامات انجام شده طرح شهید حاج قاسم سلیمانی اشاره و خاطرنشان کرد: در آستانه برگزاری دومین سالگرد عروج آسمانی سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، جشنواره سلیمان سلامت به یاد آن اسوه خدمت و جهاد، روز ۱۰ دی ماه با حضور وزیر بهداشت و مسئولان کشوری و استانی در شهر کرمان برگزار و از برگزیدگان این جشنواره، قدردانی می شود.

دبیر جشنواره فیلم مستند سلیمان سلامت ادامه داد: ۹۱ فیلم مستند از ۶۵ دانشگاه و دانشکده علوم پزشکی سراسر کشور به دبیرخانه این جشنواره ارسال شد که ۵۲ اثر به بخش داوری راه یافت. هیات داوران این جشنواره متشکل از محمد حمیدی مقدم، علی محمد ذوالفقاری، محسن یزدی، حسین سنجری و مصطفی رضایی بود که پس از بررسی آثار، ۱۵ اثر برگزیده و شایسته قدردانی شناخته شدند.




کرمان ۱۰ دی ماه میزبان جشنواره سلیمان سلامت می‌شود

منبع: ایرنـا
? کرمان ۱۰ دی ماه میزبان جشنواره سلیمان سلامت می‌شود